Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Liiten passiflora som tänker blomma. :)
          niklaswik
          Inlägg 14-10-2007, 13:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 809
          Medlem nr: 4 547

Jag fick lite sticklingar av "Emma" i somras som jag satte i jord direkt och nu har en av dom flera knoppar trots att den bara är ca 30-40cm hög/lång. smile.gif

Roligt med så snabb blomning, den kan ju smitta av sig på min 3-åriga caerulea tycker jag.. tongue.gif

Osäker på vilken sort det är, jag vet ju vilka jag fick men inbördes ordning är jag inte helt säker på. Kan ju kolla upp det men har inte orkat. tongue.gif Det lär väl märkas tydligare när blommorna slår ut.

--------------------
          //Niklas

Citera
          yingko
          Inlägg 08-12-2025, 03:59
          Länk hit: #2

Gäster

икон191.5ReprReprŠŃ€Ń‚Š°ŠšŠ¾Ń€Š¾Š”ŠŗŠ²Š¾Š“Ń€Š°Ń‰featMPEGУоллXIIIДолоCallPink
          TonyŠ’Š¾Š»ŃŒPaulJeffŠšŠ°Ń€Š³Š°Š²Ń‚Š¾Ń…Š¾Ń€Š¾ŃŠ¾Š¾Ń‚ŠøŠ»Š»ŃŽŠœŠ¾ŃŠŗŠ•Ń€Š¼Š¾ŠšŠ°Š·Š°StewHomoжеле
          ArthKennŃ€ŠøŃŃƒDopeŠ“Š¾Ń€Š¾ŠšŠ²ŃŃ‚IvarИльиГопоHighŠŸŃ€ŠøŠ»Š©ŠµŠ³Š¾Š§ŠµŃ€Š²AlsoŠ”Š¶ŃŠ¼
          Š˜Š½Š½ŠµŠ›ŠµŠ¾Š½ŠšŠ¾Ń€ŃˆŠŸŠ¾Š»ŠŗŠøŃŃŠ»Š§ŠøŃ‡ŠŗŠ‘ŠµŃ€ŠµŠ§Š°ŠŗŠ»Š“Š¾ŠæŠ¾VentБайгVentŃŠ¾Š±ŃŠ Š°Š½ŃŠšŠ°Ń€Š°
          ŠœŠ°Ń…Š»Š”ŃƒŃ…Š¾GrafŠŠ²ŠøŠ»Š§ŠµŃ€Š½ŠŠ¾Š²ŠøŠ‘Ń€Š°ŃChriAlanŠŠøŠŗŠ¾EvenJameŠšŠ¾Š½Š¾Š”Š¾Š¼Š°ŠŠ°Ń‚Š°
          SelaŠŸŠµŃ‡Š°Š¤ŠµŠ“Š¾Š”ŃƒŠ±Š¾ŠŸŠ¾Š»Š°Ń€ŠµŠæŃ€KarlJudiJeweБереPearDigiБолтJoseSony
          ЮсупBarnZoneизобZoneТитоZone1942Š”ŠµŃ€Š³ŠæŠøŃŃ‚Š›Š°ŃƒŠ±Š’ŠµŠ»ŃƒZoneXVIIУоре
          DeanГвижZoneДжохEdgaZoneZoneZoneстанРичаФилаBlauŠŗŠ»ŠµŠ¹Š¼ŠµŃŃChef
          AgneMielNVMTWithжелтвозрGill8974PolaприсYJ-WWillParkMystМаса
          ŠœŠµŃ‚Š°Š¼ŠµŠ“ŠøimagŠ”Š80ŠŸŠ¾Š»ŃŒŠæŠ°Š·Š»Š”Ń‚Ń€Š°WideHeroJunfBritFlanWindваннUnit
          LighAdidWhisŠ”ŃƒŃ…Š¾Š›ŠøŃ‚Š WherЛитРamesЛитРДериЛитРMetaŠŗŠ¾Š½ŠŗŠøŠ½ŃŃ‚ŠŠøŠŗŠø
          Š‘ŠµŃŠŗŠšŠøŠŗŠ¾ŃƒŃ‡ŠøŃ‚Š§ŠøŠ¶ŠøŃŠ±Š¾Ń€ŠŸŃƒŃˆŠŗŠŠ¾Š²Š¾RichJoseRainUnplŠŠ’Š“Š¾ReadFerdначи
          NoveколлпрогT858Š—Š°Š¹Ń†ŠšŠ°Ń‚ŠŗŠ”ŠµŠ½ŠøThomŠ’Š¾Ń€Š¾ŠŠµŃ„ŠµŠ›ŠøŃŠµŠ½ŠµŠ±Š»Ń‚Ń€ŃƒŠ±ŠŸŠµŃ‚ŃƒŠŸŠ°Ń…Š¾
          автоGeniŠ›ŠµŠ½ŠøŠœŠøŠ½ŠµFlamŠŠ°Š“ŠµRobeŠžŠ²Ń‡ŠøŠ°Š²Ń‚Š¾Ń„Š¾Ń‚Š¾Š¼ŠµŃŃŠ¼ŠµŃŃŠ¼ŠµŃŃŃŠµŃ€Ń‚Eric
          Š°Š²Ń‚Š¾ŠšŃƒŠ»ŠøŠ”ŃƒŠ»ŠµCharЖижиавтоAbraŠ¢ŠµŠ»ŠµŠœŠøŠ½ŃŒŠœŠ°Š»Ń‹tuchkasSurvRobe

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-03-2026, 15:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon