CITAT (ingrid fuxwall @ 18-11-2007, 22:25)

Men där har du svaret på varför Telia var så otrevliga.
Fakta är att blir det mer felanmällan än vad de klarar av så väljer reparatörerna att i första hand beta av de som är fullkunder hos Telia - ganska sjävklart tycker jag.
ingrid
Vill du veta en hemlis Inga, det finns en anledning till
varför vi inte ringer med Telia

CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 00:11)

Telia ger jag inte mycket för.
Vår fasta telefon var stendöd och jag ringde på mobilen och felanmälde detta.
"Näe, vi har inte fått in någon felanmälan om attd et skulle vara något problem på telenätet" får jag till svar.
"Men jag gör ju en felanmälan nu" svarade jag. Jodå, han tog emot den.
2 dagar senare var telefonen lika död och jag ringer igen.
Då visade det sig att de aldrig hade fått in någon felanmälan! Den föregående operatören hade helt enkelt struntat i det eftersom ingen annan hade gjort någon felanmälan.

Nu gjordes felanmälan nummer 2.
Som sagt, Felia gillar jag inte.
Varför är jag inte förvånad............suck säger jag bara
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!