Men jösses vad ni har hunnit med! Här är det mesta ogjort. Jag angriper den annalkande paniken så som jag alltid gjort - med att sätta mig på bakhasorna. Jag vill göra så mycket men så lite som blir gjort! Never-ending story som det verkar. I morgon är en annan dag och då skall vi upp tidigt och börja göra iordning för "Den Perfekta Julen". Är det nån som går på det? - Trodde väl det. Det får bli som det alltid blir - något blir gjort, det mesta ogjort. Med andra ord, väldigt lite hemmalagat (förutom köttbullarna och revbensspjällen som blir klara på söndag tillsammans med skinkan), städningen tål inte närsynta ögon -kristallkronan är inte tvättad i år - får bli nån annan gång. SEn har vi det här med klappar o rim. H H ja ja. Tur att det finns rimsajter på nätet!
Mitt favvisrim: Om storleken passar och färgen klär bra, blir ingen så glad som just lilla jag! Passar till det mesta som är gjort av textil. Nackdelen är att alla i familjen älskar detta rim så det förekommer på flera paket...Fast DET är rätt kul. Att kolla hur många som har med det alltså