CITAT (Gossen Ruda @ 05-08-2010, 09:26)

När man vill bråka på ett forum drar man upp gamla avslutade trådar för att få igång pseudodiskussioner. Låt dem dö.
GOSSEN RUDA,
Det kommer jag inte att göra för hur skulle det se utdå? Men, OBS, jag har blivit ombett av en medlem att göra det och tejpa dom på väggen för att hålla reda på sk. lögnerna, viket kommer inte att ske.
Det få stå för dem som anklagar mig att vara identisk med någon tråd dom gick på 2006-7 och jag visste inte ens att Odla.nu fanns.
Hadde inte ens färdig trädgård att kunna börja tänka på växterna. så det är lite märkligt!!!
Jag har haft mycket nytta av forumet när jag började/vågade igen börja beställa något via nätet.
Förra sommarens hit gick åt skogen fr. en leverantör, så jag har bara gott att säga om Odla.nu.
Jag tänker inte dra fram det som är gammalt, men hur i herans namn ska jag bli angkladad av det som andra har gjort flera år sedan.
Jag är faktiskt trött på skiten i "Småprat" och hoppas att kunna vara till nytta på växtsidan. Jag har fått en hel del PM angående att ämnen som diskuteras får inte finnas till, båda ledsna och arga på Forumet, men har endast avrått att kanske ta det lugnt, men det är deras sak.
Jag var uppe i natt enbart att jag vaknade och det tog sin lilla tid innan jag somnade efter det att jag tittade igenom och svarade några, utan att ge väsen av mig.
Man får väl gå på toa?
Jag önskar ingen illa även att man kan inte tycka alltid samma som de. Kritik får man tåla, men inte ska det kantra över? Tänker inte öppna något eller lägga min tid på tjaffs, det är inte värt mödan,
........ fuchian .....