Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fågelflockar liknar mode, alla flyger åt samma håll
          Lilla Birka
          Inlägg 16-01-2008, 21:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem nr: 9 054

Har ni sett de böljande rörelserna hos en del fågelflockar? De vänder samtidigt, svänger uppåt och neråt och alla följer med. confused.gif Likadant är det med mode.... plötsligt ska ALLA ha runda blå klot i trädgården, borstat stål i köket på kylskåp och spisar, alla ska ha svarta accessoarer, eller små hundar som går ner i väskan som för övrigt ska vara jättestor..... det finns hur många exempel som helst. crying.gif Om jag kommer in i en affär och expediten säger att det här är trendigt eller det här kommer att bli högsta mode då stegrar jag mig! rtfm.gif Desto större anledning till att inte köpa det då! nono.gif Ibland kan man ju trots allt tycka att något nytt är vackert och smaken ändras med tiden..... jag skulle aldrig i liiivet ha så´na där utsvängda jeans och förresten jag skulle aldrig ha jeans överhuvudtaget när de först kom.... men visst, jag går nästan jämt i jeans och när de var utsvängda tyckte jag också att det var fint. biggrin.gif Men visst blir det FÖR mycket av samma sort när modehysterin sätter in?

Redigerat av Lilla Birka: 17-01-2008, 00:06

--------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 08:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon