Medlem
Antal inlägg: 8
Medlem nr: 8 106
Gomorron alla lite sent kanske, en härlig morgon I Kumla. Tänker göra ett besök i Nora på EM. fynda lite hoppas jag. Önska alla en trevlig och härlig dag, hoppas solen skiner på er som gillar det. Kram Siggan
Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409
Gomorron här blir de sitta hemma pga busstrejk, hoppas de inte tar för lång tid bara men rätt skönt med lunch när man kan njuta av sol, värme och doppa fötterna i dammen
Medlem
Antal inlägg: 3 056
Medlem nr: 2 460
Godmorgon här i från Hornborgarsjön. Vaknade av att jag trodde jag försovit mig idag. Har inte försovit mig på tio år, så jag vet inte var tanken kom ifrån Blev i alla fall så stressad att jag inte kunde somna om. Solen skiner och det ser ut som om dimma ligger över kohagarna längre bort. Behagliga tolv grader, så jag skall passa på att ta morgonpromenaden nu och njuta av att flugorna inte kommit igång än. Christer.
--------------------
Varför inte kika in på min blogg? dronten1.tradgardsblogg.se
Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409
Morrn morrn, härlig morgon att vakna till med lite trädgårdspyssel. Alldeles tyst förutom en hysterisk mås som bestämt sig för att sitta här och kackla. Hoppas vädret håller i sig
Medlem
Antal inlägg: 10 192
Medlem nr: 10 539
God morgon. Solen skiner. Havet ligger stilla. En och annan flanör ute. Nu, innan, badgästerna vaknat till, är det tyst och stilla. Snart kommer bilarna proppade med människor, kylväskor, papasoller, solstolar och badbollar.
Medlem
Antal inlägg: 3 056
Medlem nr: 2 460
Här vid Horborgarsjön regnar det lätt och det är +10,8grader nu. De hade lovat 31mm regn till nu, men så blev det inte tyvärr. Hoppas att det bara är lite försenat :-) Ha det gott! Christer.
--------------------
Varför inte kika in på min blogg? dronten1.tradgardsblogg.se