Jaha!! Och vad är det för dag idag?? Torsdag!

Jag är godissugen och det är ju inte fredag förrän i morron. *grrrr!!* Skiiit också! Jag är godissugen nu! Fatta det!!

Här går jag och försöker hitta något som stillar mitt godissug och som inte räknas som godis! För det är ju inte fredag förrän i morron! Helt meningslöst är det ju! Är det ju!! *morr!!*
Och vad är det här då?? Pepparkakor kvar från i julas. Jaha du....

Räknas det som godis eller bara kakor?? Jag är hur sugen som helst på godis och får jag inget nu så kommer jag att vara skitsur hela eftermiddan. Fatta det!!

Får väl ta en pepparkaka då då. Istället för godis. *morrrrr*
En pepparkaka var väl ok. Var den väl. Tar en till bara för att det finns det. Finns några till. Faktiskt... Dom är faktiskt riktigt goda. Ju... Är dom. Även pepparkaka nummer fem och sex också. Hmmm....
Det var faktiskt inte så dumt med överblivna pepparkakor från julen 2016. En blå burk med pepparkakor med chokladbaksida. *mums* Det slinker lätt ner ett par till nu när jag är ensam i burken och inte behöver dela med mig till andra. *knaprrrr*
Riktigt goda är dom. Smaskiga...

Fast det där med att man blir snäll av att äta pepparkakor vet jag inte riktigt... Är det verkligen så? Ja gott var det i alla fall. Och vad spelar det för roll att man får vänta till fredag om man blir godissugen. Helt ok att vänta. Jaadå.... *mmmmmm*