Hej i katt-tråden!
Har precis hittat till det här forumet (vi har precis flyttat till hus på landet) och med två egna bonnkattsflickor så kände jag att det här ju var tråden för mig :-D.
VILKA SÖTNOSAR ni har därute! Ska leta igenom våra bilder och se om jag kan hitta några...
Just nu ligger båda och trynar, den ena på tvn och den andre i soffan. De har tidigare varit innekatter, men nu när vi flyttade så fick de börja gå ut och speciellt vår ena, Flisan, gillar det rejält! Hon kommer med både möss och fåglar lite då och då. Nu har hon varit ute på äventyr ett helt dygn - vilket är ovanligt - då en vän var här med sin hund i går, och då ville hon inte komma in. Vår andra, Elsa, har varit lite mindre entusiastisk inför det här med att vara ute, men de senaste veckorna har hon börjat vara ute längre och längre tid... Hon är dock den smartare av de båda, och öppnar dörren själv om hon vill in eller ut - mkt praktiskt, men synd att hon inte lärt sig stänga... ;-)
P4230004.JPG ( 476.74k )
Antal nedladdningar: 37 - Elsa gillar (eller snarare ÄLSKAR, plastpåsar!)
P4210045.JPG ( 468.5k )
Antal nedladdningar: 21 - Ibland går de faktiskt att få stilla på ETT kort... :-)