Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Hotell i Wien
          caprifol
          Inlägg 10-02-2008, 15:16
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 611
          Medlem nr: 6 380

Ska åka till Wien i april och undrar om någon har tips på ett bra hotell. Jag har massor av broschyrer med hundratals hotelltips - alltså ett FÖR stort urval (=tidsödande...). Kanske har någon här redan gjort denna "utvärdering" och har ett bra tips? Viktigare än bar, swimmingpool m m är läget. Vill alltså bo centralt med gångavstånd till såväl parker som stadskärna. Tre- eller fyrstjärnigt hotell. Hellre litet och charmigt än stort o flott.
          Alla tips mottages tacksamt.

Edit:
          Och nu såg jag att jag förstås borde ha lagt detta under resor i stället. Ber om ursäkt och förflyttar mig dit. Sorry!

Redigerat av caprifol: 10-02-2008, 15:23

Citera
          Gita
          Inlägg 10-02-2008, 15:23
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (caprifol @ 10-02-2008, 15:16) *
          Ska åka till Wien i april och undrar om någon har tips på ett bra hotell. Jag har massor av broschyrer med hundratals hotelltips - alltså ett FÖR stort urval (=tidsödande...). Kanske har någon här redan gjort denna "utvärdering" och har ett bra tips? Viktigare än bar, swimmingpool m m är läget. Vill alltså bo centralt med gångavstånd till såväl parker som stadskärna. Tre- eller fyrstjärnigt hotell. Hellre litet och charmigt än stort o flott.
          Alla tips mottages tacksamt.

Jag har bott på ett underbart litet hotell mitt i stadens centrum, gammaldags, lite charmigt slitet. F.ö "de tre tenorernas" favorithotell. Om jag inte minns fel hette det Astoria.
          Gita

Citera
          Kathy
          Inlägg 10-02-2008, 18:59
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

Wien är en mycket trevlig och vacker stad.
          Vi åkte ner dit för några år sen och stannade i Wien ett dygn innan vi hämtade ut hyrbilen och begav oss ut i landet.
          Vi bodde väldigt centralt i Wien, tyvärr minns jag inte vad hotellet hette.

Googlade och fick upp dessa resultat: http://www.google.se/search?hl=sv&q=ho...+wien&meta=

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-06-2025, 07:55

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon