Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
Jisses vad stiliga vi kommer att vara på mässan.
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
Lite utom ämnet....men jag måste få fråga Högakusten om vi möjligen är grannar?
I Röviken, Ullångersfjärden har jag mitt sommarviste.
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
psssssssssssssst en fågel visslade till mig igår att dom första tröjorna skickades iväg då
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
REDAN?? när stiger din brevbärare upp? eftersom du redan fått dem? ( Nu skall du inte ta detta som om jag vore avundsjuk............. för det är jag absolut inte..................)
Förresten BILD! Bild vill vi se När du har den på
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 4 016
Medlem nr: 10 798
Varken tröjor, rosor eller fröna (som jag var övertygad skulle komma idag) har dykt upp Dumma, dumma, dumma brevbärare! Jag är stensäker på att han håller vår post minst ett dygn extra