Medlem
Antal inlägg: 521
Medlem nr: 1 914
Har någon här handlat rosor på nätet? Jag var inne på sajten floralinnea.com och blev hänförd av alla rosor, hade i natt svårt att somna på grund av att jag i huvudet planerade för ett mini-rosarium i min lilla radhusträdgård! Jag har redan en cardinal de richelieu och tänkte mig andra gammaldags rosor i färgskalan lila-lilarosa.
Jag bor i Stockholm och brukar handla på zetas, har någon köpt rosor via floralinnea via nätet och hur funkar det jämfört med att t ex handla på zetas? Är det värt den extra avgiften? De har ju mycket på zetas men ibland är något slut som man vill ha.
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
jag tycker Zetas verkar ha rätt dyra rosor med ..Linnea har fina men för sen höstleverans för att jag ska nappa fler ggr .. jag beställer det mesta från rosenposten Rosenposten
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Som en vanlig postanvisning inom Sverige -se hemsidan - han har alltså ett svenskt postgironr så det är lätt som en plätt ..men man blir fattig pga de vackra bilderna
Medlem
Antal inlägg: 814
Medlem nr: 700
Har köpt rosor både hos Flora Linnea, från Danmark och Cedergrens. Cedergrens är favorit, där kan man ställa frågor och man får alltid hjälp och ett trevligt bemötande.