Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Kurtan som roat så många
          Bettis
          Inlägg 25-03-2008, 17:27
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 25-03-2008, 17:24) *
          samma här

Och inte är dett värre när Lasse B. är sjuk än när andra blir sjuk. Hur många människor blir inte akut sjuk varje dag? Inte skriver tidningen om det.

Elisabeth

Det stod inte i tidningen när jag bröt min fot giggle.gif

--------------------

Citera
          renate
          Inlägg 25-03-2008, 17:31
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

Det är alltid tråkigt när någon drabbas av sjukdom,oavsedd vem det är.
          Han tillhör inte heller mina favoriter men jag hoppas han kryar på sig.

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera
          Netha
          Inlägg 25-03-2008, 21:19
          Länk hit: #23

Gäster

Hur Lasse B är som privatperson eller vad han gjort de senaste åren, det har jag ingen aning om.
          Men... då när han var Kurtan på teve... då tyckte jag han var riktigt underhållande. tummenupp.gif

Sedan så tycker jag... oavsett vem personen ifråga är, att det är tråkigt att en så pass "ung" människa
          drabbas av hjärnbödning/stroke.
          Nu ser det ut som han är ganska pigg igen ... om man nu kan lita på media.
          Men jag hoppas det är så smile.gif

Ang något/några tidigare inlägg ... Nej inte skrev media heller när jag blev sjuk.
          Men så är jag inte heller någon offentlig person.

Det är precis som när min el din son spelar hockey och är jätteduktig ... inte skriver riksmedia om det
          som de gör när Peter Forsberg "lyser".... eller hur?

Citera
          bahia1
          Inlägg 25-03-2008, 21:26
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 165
          Medlem nr: 12 885

CITAT (Gossen Ruda @ 25-03-2008, 17:19) *
          Kurtan var kul i början men Lasse hade svårt att förnya sig, det blev lite tjatigt i längden. Sen försvann mycket av idén när "Arne" fick dra sig tillbaka efter att gått på en spårvagn. Mycket av det roliga uppstod i kontakten dom emellan.

Gått på en spårvagn?

--------------------
          Novas Matte Bahia/Lena

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 25-03-2008, 22:21
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (bahia1 @ 25-03-2008, 21:26) *
          Gått på en spårvagn?

Japp, han hade lite dålig syn så han missade att det kom en spårvagn och gick ut framför den och blev påkörd. Han fick en svår hjärnskada och repade sig aldrig helt. Han var med i något mer program efter detta men det var inte samma Arne. Vet inte riktigt hur han har det nu men han flyttade väl tillbaka till Dalarna?

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 25-03-2008, 23:08
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

CITAT (Gossen Ruda @ 25-03-2008, 22:21) *
          Japp, han hade lite dålig syn så han missade att det kom en spårvagn och gick ut framför den och blev påkörd. Han fick en svår hjärnskada och repade sig aldrig helt. Han var med i något mer program efter detta men det var inte samma Arne. Vet inte riktigt hur han har det nu men han flyttade väl tillbaka till Dalarna?

Som jag minns minns du lite fel nu men sak samma han blev överkörd av en spårvagn och ganska allvarligt skadad.

Kan inte påstå att vi kände varandra men vi umgicks en del under några år och "Arne" var en sympatisk person - den han var innan olyckan i alla fall.

ingrid

Citera
          aanderss
          Inlägg 25-03-2008, 23:11
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

Hans Wiktorsson, född 13 maj 1950 i Ludvika, svensk skådespelare och musiker. Han är mest känd i rollen som Kurt Olssons kompanjon Arne, men har även varit rockmusiker i Gläns över sjö & strand och Nationalteatern. Vid Nationalteatern träffade han sin fru Med Reventberg. I augusti 1989 blev han påkörd av en spårvagn i Göteborg och det var nära att Wiktorsson avled. Men han klarade sig och några år senare lämnade han scenen. Han är numera sjukpensionär.

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 26-03-2008, 21:56
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

CITAT (aanderss @ 25-03-2008, 23:11) *
          Hans Wiktorsson, född 13 maj 1950 i Ludvika, svensk skådespelare och musiker. Han är mest känd i rollen som Kurt Olssons kompanjon Arne, men har även varit rockmusiker i Gläns över sjö & strand och Nationalteatern. Vid Nationalteatern träffade han sin fru Med Reventberg. I augusti 1989 blev han påkörd av en spårvagn i Göteborg och det var nära att Wiktorsson avled. Men han klarade sig och några år senare lämnade han scenen. Han är numera sjukpensionär.

Tack!
          Umgicks som sagt inte med honom men var dagmamma åt hans och Meds son - har glömt vad pojken hette. Och det var oftast pappan som hämtade och som jag minns var han en väldigt sympatisk person.

ingrid

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2026, 17:58

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon