UPPDATERAD MED NYA FYND.
Som rubriken beskriver, så har jag som alla andra gissar jag, alldeles för mycket frö och fröpåsar.... Istället för att så för mycket, delar jag med mig. Vissa är köpta frön, andra är insamlade av mig, men pollinerade under kontroll, så det är den riktiga sorten.
Om du postar ett dubbelfrankerat kuvert med din adress på till mig, så postar jag frö tillbaka till dig!
Detta finnes, i olika mängder, så det är först till kvarn som gäller: Achillea Röllika: F2 "Summer pastels" SLUT "Cerise Queen"
Alcea Rosea Stockros: "Chaters white" "Queeny White"
Aster Chinesis: "Pink Tower"
Aquilegia; Olika Aklejor: Fylld Akleja, "Dvärg" SLUT "PomPoms Mixed" SLUT Coloradoakleja "dragonfly" Aquilegia Caerulea " Silver Queen" SLUT "Nora Barlow" Akleja "Firecracker" Akleja "Clementine Formula mixed" SLUT "Vervaeneana"
Campanula Medium, Mariaklocka: "Enkla, rosa/blå/vita"
Chamameleum Nobile: Romersk kamomill
Clematis: "Korean Beauty"
Codonopsis clematidea: "Porslinsklocka"
Coreopsis basilis: "Guldöga"
Delphinium cultorum riddarsporre: "Summer skies"' SLUT "Astolat" SLUT "Rosy Future F2" Ettåriga: "Sydney Blue picotee"
Dianthus Barbatus Borstnejlika: "Sooty" SLUT
Digitalis, Fingerborgsblomma: "Vit" "Pams Choice" SLUT "Glittering prizes mixed" "Elsie Kelsey" SLUT "Silver Fox" SLUT "Chocolate"
Echinacea Solhatt: "Double Decker" "White Swan" SLUT "Lustre Hybrids"
Eryngium Giganteum Silvermartorn: "Miss Whilmotts Ghost"
Eschscholzia californica Sömntuta "Summer sorbet" SLUT "Strawberry Fields" SLUT
Gypsophilia, Brudslöja Perenn: "Rosa dubbel"
Ipomoea Purpurea Purpurvinda: "Carneval di Venezia"
Lupinus polophyllys Lupin: "Chatelaine" "Noble Maiden" "Gallery White" "Regnbågslupin, Mix"
Lychnis Studentnejlika: "Carneum" Aprikosrosa, meterhög
Malva: "Zebrina" "white for windows" SLUT
Papaver, Vallmo: Orientvallmo, "Victoria Louise" Orientvallmo "Fruit Punch" Orientvallmo "Coral Reef"
Papaver Nudicale; "Hazy Days"
Tradescantia: "Andersonia Mixed"
Verbascum, Kungsljus: "Banana Custard" SLUT "Snow maiden" SLUT "Southern Charm" SLUT
Phoenicumvarianter: "Antique rose" SLUT "Violetta" "Sun Hybrids" ( Mix av olika rosa och purpurtoner)
Viola: Styvmorsviol
Viscaria, Tjärblomster: "Blue Angel"
Jag försöker att minst skicka 10 frön av perennerna.... Har du någon rolig akleja eller annat, så tar jag gärna några av dina frön! PÅFYLLT! Hittade min andra sålåda nu.... jesses, hur många av er är lika tokiga som undertecknad?
Redigerat av MammaMattsson: 01-04-2008, 23:19
--------------------
ADHD. Det är inte mig det är fel på. Det är du som tänker för långsamt.
|