Medlem
Antal inlägg: 2 292
Medlem nr: 11 481
CITAT (Betty @ 02-04-2008, 13:10)
Prova det om du har Firefox.
På min "egen" dator är det SÅKLART Firefox och där är allt frid och fröjd men sambon envisas med Explorer. Vi provade 7:an men då fick vi någon sorts skrollsjuka så den gick fetebort, det är nog på grund av denna versionen då. Men det räcker att högerreklamen är bortknuffad för mej...
Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891
Nu börjar jag bli trött på detta (eller så är jag bara grinig idag) men förut var forumet bredare, nu när jag läser denna tråden så är det så smalt igen!!!?? Tycker INTE om när skrivrutan blir så ihoptryckt. Måste jag gå in och ändra upplösning för att det ska se normalt ut. Varför ändras det hela tiden?
Dessutom tycker jag reklamen till höger är riktigt ful!
Medlem
Antal inlägg: 346
Medlem nr: 13 687
ÄVEN OM JAG SLIPPER REKLAMEN , JAG HAR TOM SPALT 1 DM TILL HÖGER. RETAR JAG MIG PÅ ATT MAN INTE KAN RULLA TRÅDEN ENKELT UTAN NU MÅSTE MAN DRA GREJEN LÄNGST TILL HÖGER NEDÅT GENOM ATT STYRA MED NEDTRYCKT FINGER PÅ MUSEN. jAG FÅR SENDRAG OCH MÅSTE SLUTA.. VILL ATT DET SKA FUNGERA SOM TIDIGARE
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
CITAT (Stintan43 @ 02-04-2008, 15:07)
Men det är väl inte ändrat jag tycker det ser ut om precis som förut med avdelningarna.
Edit:rättat stavfel
Inte riktigt, när först annonsen och sedan odlas huvud tar bort plats så kommer Trädgårdsforums rubrik så långt ner att den inte syns om man inte scrollar. Allt man då ser är rubriken Allmänt forum med småprat och de tre underrubrikerna.
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.