Medlem
Antal inlägg: 56
Medlem nr: 13 118
skrattar, sjunger och berättar roliga historier, det är härligt tycker Bosse att inte vara så mycket i rampljuset längre, nu vågar man släppa loss och vara sig själv. Förresten säger Bosse, jag kommer att tänka på när...
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
vi lekte "Sista paret ut" i regeringen. När Göran inte lyckades fånga någon på arton försök så brast hans tålamod och han sparkade ner lille Leif så att han sprang iväg gråtande. Det var tider det..
Medlem
Men nu säger Bosse att nu får ni ursäkta honom, han skall åka kommunalt in till stan för att inte bidra till växthuseffekten med sin personbil. Borta från dungen kommer nu...
Medlem
närmar sig i lite långsam norrländsk takt, inte alldles olikt Martin Ljungs. "Det här är inte mitt bord" ryter Fingal. "Inte heller min likör, jag föredrar....
Medlem
hans företag kommer snart att bli börsnoterat säger han, det heter Fingal Olsson iste company. Företagets slogan är; "Fingal Olssons iste får dig att röra dig i alla väder". Jag har en samarbetspartner berättar Fingal, det är...
Mundebo, han som inte kan säga rrrrrr..men omsättningen i företaget har dubblerats sedan Mundebo kom på att vi inte behöver ha någon glass på pinnarna. Så nu....
Medlem
arbetar Fingal Olsson och hans kompanjon Fingal Nilsson, som sitter där borta, med sin världslancering inom "International buissness". De ska nämligen...
Medlem
starta ett nytt företag inom hälso och motionsbranschen. Det är tänkt att heta;"Ut och rör på dig med Fingal Ohlsson, samt hitta inre ro, med Mundebo". De skall uppföra ett hälsocenter beläget i...
Medlem
övernattningsrum, möblerade med ett bord designat av Fingal Ohlsson och en avslappnings och mysfåtölj designad av Mundebo, samt ett barskåp endast innehållande iste med olika smaksättning.
Mundebo är den som får äran att agera prisutdelare. Han apploderar i 1,2 minuter, höjer ena handen i en segergest och utropar: Vajsågoood .....en Tom coh Jejjy till det vinnande laget!!