Medlem
Antal inlägg: 137
Medlem nr: 14 342
längre än så hann han inte tänka, för i samma stund öppnade himlen sig och det värsta skyfallet sedan 40 talet var ett faktum! Den gröna turnan med alla lottsedlarna började flyta iväg. - Fånga tujnan! Fånga tujnan! skrek Mundis.....
Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755
...skinntorr och till åren kommen liten dams ena strumpeband. Den indignerade lilla tanten viftade frenetiskt med sin promenadkäpp för att få bort tölpen som ofredade henne. Hon hade doch inte krafter nog att själv kunna försvara sej så snart...
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
....slet av strumpebandet och då fick damen en hjärtattack. När hon senare kvicknade till i ambulansen undrade hon om det verkligen var Christer Sjögren som....
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 137
Medlem nr: 14 342
meloner är inte min grej.Jag föredrar rabarber. Nu började Mundis kvickna till liv,i all uppståndelsen hade han råkat få den gamla tantens strumpeband om halsen och tuppat av! I ett töcken rabblade han....jabajbejpaj jag vill ha jabajbejpaj....