CITAT (nykvistad @ 03-05-2008, 20:41)

Men forumet fungerar ju inte som det borde, när dom flesta säjer att forumet är trögt!och forum som tar betalt kan väll inte anses som vanligt! jag har inte sett någon admin över huvudtaget här, och jag förstår inte vad du menar med den 24 juni?jag tycker att admin borde vara närvarande i forumet,naturligtvis så behöver admin inte bo på forumet.
Den här omröstningen speglar ju bara lite hur det är på forumet. Det finns en massa människor som bara håller till i trädgårdsavdelningen och aldrig är i Småpratsavdelningen. Hur situationen är för domsyns ju inte här. Jag tänkte skicka resultatet av den här omröstningen till admin sedan men ännu har den ju inte varit uppe så många dagar.
Netha menar att admin inte kan sitta på forumet dygnet runt men jag kan lova dig att dom är inne och kollar både nu och då. Du har inte varit medlem mer än en dryg månad så det är väl inte så konstigt att du inte märkt av admin. Om du nu är så hemskt missnöjd så har du precis som alla andra möjlighet att skicka ett mail eller PM till admin så får du garanterat svar. Jag vet att Gossen Ruda har mailat om detta men jag vet inte om någon annan har gjort det. Det är som sagt fritt fram för den som vill att göra det. Dessutom så finns det en avdelning som heter Forumteknik. Går man in där och tittar under Support så finns högst upp en tråd som heter "Synpunkter och förslag på förbättringar". Där går det mycket bra att skriva om man är missnöjd över något eller vill ha någon förändring.