CITAT (ErikG @ 05-05-2008, 21:05)

Att Gardena inte har en egen shop är inte så konstigt, det blir alltid problem om en leverantör konkurrerar med sina återförsäljare.
fast det var väl inte det som var problemet, de behöver inte skaffa någon egen webbshopp
problemet är att det inte finns någon återförsäljare i sverige som säljer gardena-produkter i sin webbshopp... eller har jag missat någon? och eftersom det inte verkar finnas någon som säljer gardena-produkter via nätet så måste det väl vara gardena som har något förbud mot det inskrivet i sitt avtal med sina återförsäljare?
för visst borde det finnas en marknad för webb-försäljning av deras produkter?
CITAT (Mica548 @ 05-05-2008, 21:44)

Gardenas servicefirma Hyrep skickar mot postförskott
jo, jag har också varit i kontakt med dem, dock inte köpt något... men det var ett "elände" att behöva maila fram och tillbaks för att få produktlistor, info om produkter och priserna på de produkter...
funkar säkert om man vet vad man ska ha... men bra är det inte