Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Victoria svensson, fotbolsspelaren har fått barn
          Berith
          Inlägg 09-06-2008, 18:13
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (netaave @ 09-06-2008, 19:08) *
          Jaha och vem är det då?
          Vad är han känd för?

Kolla min tidigare länk. yes.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 09-06-2008, 18:14
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Henrik Olsson är en svensk programledare, som bland annat lett programmen Voxpop, Jupiter och Melodifestivalen 2001 i SVT. Han har även varit resereporter i programmet Packat & Klart i samma kanal och arbetat som reporter på Nöjesnytt på SVT och SVT24 där han övervakade nöjesvärlden, och senast Melodifestivalen 2007. Han har varit programledare i de populära radioprogrammen Ketchup sommarlov, Nattliv, Sommartoppen och P3Mix. Numera arbetar han främst med radio, hörs i P4 Premiär och i P4 Radio Stockholm 103,3.

Henrik Olsson bor tillsammans med pojkvännen Oscar Målevik och har en dotter, Bonnie Tora Henriksdotter Bromé, tillsammans med Lotta Bromé.

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Bettis
          Inlägg 09-06-2008, 18:24
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

thanks.gif Aqvakul visste inte heller riktigt vem han var.

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 09-06-2008, 18:32
          Länk hit: #44

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 09-06-2008, 19:14) *
          Henrik Olsson är en svensk programledare, som bland annat lett programmen Voxpop, Jupiter och Melodifestivalen 2001 i SVT. Han har även varit resereporter i programmet Packat & Klart i samma kanal och arbetat som reporter på Nöjesnytt på SVT och SVT24 där han övervakade nöjesvärlden, och senast Melodifestivalen 2007. Han har varit programledare i de populära radioprogrammen Ketchup sommarlov, Nattliv, Sommartoppen och P3Mix. Numera arbetar han främst med radio, hörs i P4 Premiär och i P4 Radio Stockholm 103,3.

Henrik Olsson bor tillsammans med pojkvännen Oscar Målevik och har en dotter, Bonnie Tora Henriksdotter Bromé, tillsammans med Lotta Bromé.

Aha! är det han!! slap.gif

Jag trodde det var han i min länk där ovan...

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 09-06-2008, 18:53
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Det är väl samma.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Solstorm
          Inlägg 09-06-2008, 18:58
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Jag har faktiskt gått omkring och saknat Lotta Bromé ett tag. Har inte sett henne på tv på jättelänge. Hon är ju så bra och vilken underbar röst hon har. Hon ska väl inte vara mamma på heltid hur länge som helst.

Citera
          Bettis
          Inlägg 09-06-2008, 19:03
          Länk hit: #47

Medlem

CITAT (Solstorm @ 09-06-2008, 19:58) *
          Jag har faktiskt gått omkring och saknat Lotta Bromé ett tag. Har inte sett henne på tv på jättelänge. Hon är ju så bra och vilken underbar röst hon har. Hon ska väl inte vara mamma på heltid hur länge som helst.

Hon har kört igång P4 måndag-torsdag mellan 13 och 15, lyssnar varje dag på henne, gillar henne jättemycket som du säger hon har en väldigt trevlig röst.

--------------------

Citera
          Solstorm
          Inlägg 09-06-2008, 19:23
          Länk hit: #48

Medlem

CITAT (Bettis @ 09-06-2008, 20:03) *
          Hon har kört igång P4 måndag-torsdag mellan 13 och 15, lyssnar varje dag på henne, gillar henne jättemycket som du säger hon har en väldigt trevlig röst.

Jag som bara hör på radio när jag kör bil och då endast på P1. Får väl sätta på radion lite mer.
          Jag vill gärna slå ett slag för radions P1. Tycker att den är allmänbildande. Ofta så är det något som först verkar tråkigt men så blir man intresserad ändå. Tycker att det har hjälpt mig att förstå mycket. Hade jag läst programtablån innan skulle jag aldrig sätta på det, men fången i bilen med radion så upptäckar man att mycket är intressant som man inte tänkt på innan. Jag avskyr flamsprogram där de pratar bara för att käften ska gå utan att de har något att säga.

Citera
          Bettis
          Inlägg 09-06-2008, 19:25
          Länk hit: #49

Medlem

Håller med dig, lyssnar mycket på P1 har problem med att lyssna på viss musik, men när Lotta är kl 13 så lyssnar jag.

--------------------

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 09-06-2008, 19:26
          Länk hit: #50

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Solstorm @ 09-06-2008, 20:23) *
          Jag som bara hör på radio när jag kör bil och då endast på P1. Får väl sätta på radion lite mer.
          Jag vill gärna slå ett slag för radions P1. Tycker att den är allmänbildande. Ofta så är det något som först verkar tråkigt men så blir man intresserad ändå. Tycker att det har hjälpt mig att förstå mycket. Hade jag läst programtablån innan skulle jag aldrig sätta på det, men fången i bilen med radion så upptäckar man att mycket är intressant som man inte tänkt på innan. Jag avskyr flamsprogram där de pratar bara för att käften ska gå utan att de har något att säga.

Med risk för att befästa OT - så vill jag passa på att instämma P1 är både nyttigt och trevligt! tummenupp.gif

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Christer i Falkö...
          Inlägg 09-06-2008, 19:40
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 3 056
          Medlem nr: 2 460

Det enda som är viktigt är att barnet är älskat. Om det sedan är av biologiska föräldrar, adoptivföräldrar en person eller två spelar ingen roll. Inte heller spelar det någon roll om det är två kvinnor, två män eller en man och en kvinna.
          Christer.

--------------------
          Varför inte kika in på min blogg? dronten1.tradgardsblogg.se

Citera
          Solstorm
          Inlägg 09-06-2008, 19:48
          Länk hit: #52

Medlem

CITAT (Christer i Falköping @ 09-06-2008, 20:40) *
          Det enda som är viktigt är att barnet är älskat. Om det sedan är av biologiska föräldrar, adoptivföräldrar en person eller två spelar ingen roll. Inte heller spelar det någon roll om det är två kvinnor, två män eller en man och en kvinna.
          Christer.

Bättre än så kan det inte sägas.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 09-06-2008, 19:48
          Länk hit: #53

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Christer.

Kunde inte sagt det bättre tummenupp.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 09-06-2008, 20:28
          Länk hit: #54

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

Christer.

YES!

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 10-06-2008, 09:24
          Länk hit: #55

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Visst är det bra att barnet blir älskat men vad jag undrar är relationen åt andra hållet när barnet blir stort nog att fatta sammanhanget. Än har vi ingen statistik om saken men det kommer. Risk för kollektiv baksmälla men jag hoppas att det går bra. Beträffande statistiken som Gunilla T efterfrågade så är det min egen uppfattning om saken. Att någon skulle komma på samma sak och gå ut offentligt är ingen risk, angreppen från gay-lobbyn skulle bli alltför omfattande. Skönt dock att dom vanliga personangreppen på mig för mina åsikter uteblev men jag varnade ju.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Berith
          Inlägg 10-06-2008, 10:34
          Länk hit: #56

Medlem

CITAT (Stintan43 @ 09-06-2008, 19:53) *
          Det är väl samma.

Japp. rolleyes.gif

--------------------

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 10-06-2008, 14:34
          Länk hit: #57

Gäster

CITAT (Gossen Ruda @ 10-06-2008, 10:24) *
          Visst är det bra att barnet blir älskat men vad jag undrar är relationen åt andra hållet när barnet blir stort nog att fatta sammanhanget. Än har vi ingen statistik om saken men det kommer. Risk för kollektiv baksmälla men jag hoppas att det går bra. Beträffande statistiken som Gunilla T efterfrågade så är det min egen uppfattning om saken. Att någon skulle komma på samma sak och gå ut offentligt är ingen risk, angreppen från gay-lobbyn skulle bli alltför omfattande. Skönt dock att dom vanliga personangreppen på mig för mina åsikter uteblev men jag varnade ju.

Barn tar saker och ting på ett naturligare sätt än vi vuxna. De krånglar inte till saker och ting och är inte så belastade som vi vuxna av hur saker och ting bör vara.

De har föräldrar som säkert tänkt igenom hur det är att växa upp som barn i ett samkönat förhållande.

Det enda jag ser som kan skada barnen är personer som delar dina åsikter.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 10-06-2008, 14:42
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (Gunilla T @ 10-06-2008, 15:34) *
          Det enda jag ser som kan skada barnen är personer som delar dina åsikter.

Det ser jag som en elak eftersläng från en person som inte tål att bli motsagd. Släng dig i väggen. Slutkäbblat med dig.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Berith
          Inlägg 10-06-2008, 14:52
          Länk hit: #59

Medlem

CITAT (Gossen Ruda @ 10-06-2008, 15:42) *
          Det ser jag som en elak eftersläng från en person som inte tål att bli motsagd. Släng dig i väggen. Slutkäbblat med dig.

giggle.gif Det var ord och inga visor! Och till den signaturbilden dessutom.

--------------------

Citera
          Heda
          Inlägg 10-06-2008, 15:13
          Länk hit: #60

Medlem
          Antal inlägg: 653
          Medlem nr: 14 393

Nu måste jag ge mig på att diskutera Gossen Rudas uppfattning om fler homopar i samhällen där det är accepterat....Ha, ha det är väl självklart!!!

Om du riskerar att bli av med jobbet, alla bekanta och bli "dödsförklarad" av din familj är det väl självklart att bara de "tuffaste" vågar gå ut med att de är homo?! Eller?? I ett samhälle där du blir totalt fördömd pga av din sexuella läggning kommer bara en bråkdel våga erkänna om den avviker från det som anses normalt och accepterat!

Se bara hur många "normala" familjefäder och mödrar som kommit ut de senaste 10 åren! Det lär ju knappast bero på att de tycker att det är "spännande" eller "häftigt" eller "politiskt korrekt"! Såå accepterat är det faktiskt inte! Kanske i Stockholm och Göteborg och Malmö....möjligtvis, men inte i Vetlanda och Mjölby och Sunne....där är det fortfarande hyss pyss och viska bakom ryggen....

Har tex en bekant som kom ut för ett par år sedan, hennes pappa ville säga upp kontakten! Nu är hon välkommen hem på middag mm men inte hennes sambo! Han vägrar att acceptera att hon är gay...han tror att det är något "som hon har fått för sig"!!! Tror inte att hon eller någon annnan skulle gå igenom det privata helvete de gjort för något "de fått för sig"!!

Det finns naturligtvis människor som "låtsas" eller "provar", men det lär vara i revolt tonåren eller stackare som desperat vill passa in i en speciell grupp...dessa är ett litet litet fåtal!!!

Naturligtvis "finns" det färre homosexuella i ett samhäle som fördömer detta....såna som du ser dom inte....för dom har en "vanlig" familj (ofta ganska olyckligt) eller lever "ensamma" ....

Det finns homosexuella bland djur också....man har lyckats avla fram en hel "klan" med homosexuella bananflugor....dvs flugor som visar sexuellt intresse endast mot samma kön. Herreguud, det är väl klart att det är medfött!!!

Ska vi gå bakåt i vår sociala och vetenskapliga utveckling?? Eller är jorden kanske platt i alla fall???

Citera

4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-06-2026, 19:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon