CITAT (Berith @ 03-07-2008, 05:57)

så kom ju nån in och sa att det går inte alls trögt. Det gick ju till och med fort som tåget, eller hur det uttrycktes.
Japp,
nån var jag.

(fetstilade "nån")
Netha......Funkar perfekt även ikväll .. snabbt som X 2000.
Å så var det några till som liksom jag, inte haft några problem...
månkan ....Idag så skuttar jag igenom avdelningarna som en ekorre på speed.
Krolliljan ....Jag har internet explorer och har inte haft problem med tröghet sen i vintras när det var en period men seghet
scrulan.....Jag hadde givit upp ett tag bara för att det tog sådan tid,nu har
jag inte samma problem längre!
Christer i Falköping.....Har det varit många problem här på Odla? Inga som jag märkt i alla fall
embees.....Jag har inga problem what so ever att vare sig ladda upp bilder eller skicka inlägg
TRÖGT IDAG?
aanderss ....nä
Bettis.....Här har det gått hur bra som helst alla dagar
Magdis.....peppar peppar* men jag har inte heller haft nåt problem med att det varit segt.
Cathis....Inte segt alls, rullar på som vanligt och har gjort de senaste dagarna
skogstrolll.....jag har inte haft några märkvärdiga hastighetsproblem med Odla senaste dagarna!
Anki på Öland.....Här tar det 3 sekunder och jag har långsammaste ADSL-uppkopplingen.
Biggan.....Jag har reklamen kvar men har inte upplevt forumet som segt på flera månader.
Stintan....Jag har reklamen kvar och har inte upplevt alls att det är segt på forumet.
.
Whiskuchi......Har aldrig märkt av att det går trögt på odla
Är ju numera inte inne och varken läser eller skriver så ofta, så jag kan inte garantera att det inte "strular" ibland...
men... inte de gånger jag kikar in här iaf.

och NÄ ... det är väl ingen som påstått att du ljuger ang trögheten ... vi är många som på olika sätt försökt få
reda på vad som felar och många som mailat admin men inte fått svar.
Faktiskt så har jag "nära" medlemmar i andra delar av landet, som haft samma problem som du Berith
men likväl har varken jag el mina grannar haft det.
Just därför har jag efterlyst svar från admin, ang problemet.