för stationshus länken Gossen Ruda.
Ja där fanns verkligen en hel del att titta på, kul och intressant, blir lite fundersam bara varför det som tex på Arvika station är en bild från baksidan och inte från framsidan, då detta är ett mycket vackert stationshus och det är ju såklart finast på framsidan. Men det är klart när man färdas med tåg är det ju mest baksidan av stationshusen man ser.
Hittade tyvärr inte ett annat stationshus jag sökte. Att samla vykort med stationshus på är tydligen populärt har jag märkt när jag försökt ropa in några på auktion på nätet, men hua vilka priser det blir ibland.
Ja hos någon sorts "makt" ligger jag väl bra till tydligen

bilen blev skrot och det var väl jag också i några månader men kämpa mig tillbaka, men fast det gått 20 år sedan olyckan så blir ju ständigt påmind av min värkande kropp av vad jag varit med om men ja det kunde ju ha gått mycket värre. Blir lite full i skratt när folk klagar på när dom gjort något så dom får ont i kroppen och säger att det känns som dom blivit överkörd av ett tåg, dom skulle bara veta hur det känns
Jag tror att banan som går förbi här där jag bor kanske kallas/tillhör Bergslagsbanan Borlänge-Kil. Här går iallafall ingen persontrafik längre utan bara gods. Får väl försöka ta någon bild så tåget kommer med, det finns en järnvägsbro över älven i närheten också, den ligger i en fin naturmiljö.
Ska kolla på MJ-forum också någon dag men nu ska jag ut i det vackra höstvädret