CITAT (Netha @ 13-08-2008, 20:59)

I så fall är jag ofta fånig för det är många program jag "bojkottar " (inte tittar på)
Anledning till att jag inte såg invigningen har jag talat om i tidigare inlägg.
Jag tillhör dem som protesterade skarpt, inte bara i min omgivning, redan när Kina kom på tal som OS-värdland
och ännu mer när väl det ofattbara beslutet kom. Detta i hopp om att kanske beslutet skulle omprövas ...
men..

Tycker inte att omvärlden var så spec tyst, nog kom det protester från många håll och det under lång tid och det har också fortsatt under åren som gått sedan beslutet.
Tävlingarna ser jag så klart.

Förlåt, fånigt var kanske dumt uttryckt. Det finns mängder av programm som jag inte kan tänka mig att titta på, men jag har aldrig kallat det att protestera, mera som att jag inte är ett dugg intresserad

. Jag håller inte med om att världen protesterade särskilt högljutt vare sig när Kina kandiderade eller kammade hem spelen, men det beror väl på hur man definierar högljutt antar jag ( vad jag menar är att jag vet om att det protesterats och fortsatt gjorts, men inte tillräckligt ). Kul att du i alla fall protesterade utanför din egna omgivning

. Det tror jag inte det var många som gjorde.
CITAT (Betty @ 13-08-2008, 22:55)

Ännu fler avslöjanden har läckt ut om bluffar vid invigningen...
Det maffiga fyrverkeriet på slutet var till viss del animerat i TV - den officiella förklaring: att det inte gick att fånga alla 29 fyrverkeripjäserna i kameran samtidigt!

Den bluffen med gick jag på!
Jag gick också på den

, men jag kan inte påstå att jag är dessillussionerad för det fanns inte många illussioner från början
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!