Tack pejori och Nostalgia!!!
Efter en varning jag fick via PM tog jag bort mitt kontonummer igen, det kan tydligen vara farligt!

Jag vet inte hur bedragarna bär sig åt, det är ju bara ett nummer! Otäckt är det i alla fall. Kontot är ju liksom ganska så tomt ändå, men de pengar jag har behöver jag verkligen till att betala mina räkningar, så jag tänker inte riskera nåt.
Verkar spännande med auktionerna, ingen aning om det räknas som reklam, jag vet inte hur det funkar.
Nu till katterna: Jag har inte varit där än idag, har försökt att vänja dem vid att jag kommer ungefär vid samma tid. Men det hjälpte tydligen inte. I förrgår kom jag dit exakt samma tid som dagen innan och maten var slut. Ändå var där ingen katt fast alla 4 hade varit framme dagen innan. Igår var det helt dött och maten var orörd. Nu blir man ju nojjig igen. Hoppas de är där, håll tummarna!
Har räknat lite och kommit fram till att det omöjligt kan vara sköldpaddan som är mamma till de nya ungarna. De bör vara födda ca. 20.8., hennes försvunna omkring 24.7. Det är ju bara gissningar, men hur man än räknar får det inte plats en dräktighet däremellan. Alltså har vi en osynlig hona också.
Min nya innekatt mår bra, hon är väldigt lugn och snäll och kelig. Favoritplatsen är på trappan. Hon är inte alls lika mager längre, man kunde känna ryggrad och höftben, de var jättespetsiga. Man kan även känna fostrena. Hur kan man veta hur långt gången hon är?