Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

8 sidor V  « < 6 7 8  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Trädgårdsmässan i Älvsjö, 2009
          Österläge
          Inlägg 21-01-2009, 21:28
          Länk hit: #141

Medlem
          Antal inlägg: 1 073
          Medlem nr: 8 205

CITAT (Gillan @ 20-01-2009, 22:18) *
          Om det vore så väl att det ginge ändå, men det är 35 mil mellan inspelningsstationen och Mässan....så det blir liiiite krångligt whistling.gif ...........och hotellrummet är redan bokat.........och ................och..................och........

Men har de inte tv på hotellet? Så kan du kolla på kvällarna? Kanske inte funkar... sad.gif

--------------------
          Liten trädgård i nordöstra Göteborg, zon 2.

Kika gärna in på min blogg! www.timjanoakleja.wordpress.com

Citera
          blomkronan
          Inlägg 28-01-2009, 00:16
          Länk hit: #142

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

tummenupp.gif jag fick ledigt smile.gif det var igentligen min helg att jobb, men jag sa... om jag inte får ledigt sjukskriver jag mig flirting.gif giggle.gif Men vad ska du göra då sa han nyfiket, trädgårdsmässan.... Då förstår jag sa han... ingenting kan väll stoppa dig för det...blush.gif självklart får du ledigt sa han smile.gif

Så jag kommer gå dit redan på torsdagen yes.gif nån mer som tänker gå då?
          (ledig torsda, freda, lörda, sönda smile.gif)

Redigerat av blomkronan: 28-01-2009, 00:17

Citera
          Rosmarin
          Inlägg 28-01-2009, 01:22
          Länk hit: #143

Gäster

CITAT (blomkronan @ 28-01-2009, 00:16) *
          tummenupp.gif jag fick ledigt smile.gif det var igentligen min helg att jobb, men jag sa... om jag inte får ledigt sjukskriver jag mig flirting.gif giggle.gif Men vad ska du göra då sa han nyfiket, trädgårdsmässan.... Då förstår jag sa han... ingenting kan väll stoppa dig för det... blush.gif självklart får du ledigt sa han smile.gif

Så jag kommer gå dit redan på torsdagen yes.gif nån mer som tänker gå då?
          (ledig torsda, freda, lörda, sönda smile.gif )

Åh lyckost dig! En annan bor ju lite för långt borta för att komma då som jag skrivit innan. Suck... Men jag kommer att tänka på er andra yes.gif och försöka komma en annan gång yes.gif !!! Så det så!!! yes.gif

Citera
          Diana
          Inlägg 28-01-2009, 11:50
          Länk hit: #144

Medlem
          Antal inlägg: 333
          Medlem nr: 781

Jag har ju bara flyttat längre och längre från Mässan för jag har bott i Östberga som ligger brevid mässan, sedan västberga som är på motsatta sidan om mässan. Därefter Vällingby, Hässelby Enköping och nu Sandviken. Så jag vet ej om jag nu i år kommer iväg, men jag vill så gärna.

--------------------
          Mvh.
          /Diana i Järbo

-----------------------------------------------------------------------
          Zon 4

Citera
          Österläge
          Inlägg 30-01-2009, 10:14
          Länk hit: #145

Medlem

Nu har jag bokat tågbiljetter! Åker upp på torsdag kväll o går på mässan på fredagen, sen stannar jag kvar i Sthlm o träffar vänner i helgen. Någon mer som ska gå på fredagen?

--------------------

Citera
          vanjalarsa
          Inlägg 30-01-2009, 10:27
          Länk hit: #146

Medlem
          Antal inlägg: 1 376
          Medlem nr: 14 996

Förlåt mig ..men snacka om att överreagera....

mvh vanjalarsa rolleyes.gif

Alltså om man inte kan komma till mässan så är det väl inte världens undergång..det blir fler mässor......

Citera
          Österläge
          Inlägg 30-01-2009, 11:11
          Länk hit: #147

Medlem

Förlåt mig vanjalarsa, men känns det inte lite sent med det inlägget? Eller har du gått o tänkt på det i 10 dagar innan du bestämde dig för att skriva..? Det är nog ingen som tycker att världen går under för att man missar en mässa, men man kan väl få tycka det är tråkigt för det!

--------------------

Citera
          vanjalarsa
          Inlägg 30-01-2009, 12:10
          Länk hit: #148

Medlem
          Antal inlägg: 1 376
          Medlem nr: 14 996

Ursäkta men jag var inte medveten om att inlägget var för 10 dagar sedan. Råkade se det och tyckte att det var en aning överdrivet.
          Hade nog tyckt lika för tio dagar sedan.
          lycka till med eventuella mässor i framtiden !

Citera
          malin72
          Inlägg 30-01-2009, 12:11
          Länk hit: #149

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

kan ju vara så att det inte är själva mässan man är lessen över.......kanske gäller det träffa vänner med

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          Maggan H
          Inlägg 30-01-2009, 16:21
          Länk hit: #150

Medlem
          Antal inlägg: 4 173
          Medlem nr: 2 369

CITAT (malin72 @ 30-01-2009, 12:11) *
          kan ju vara så att det inte är själva mässan man är lessen över.......kanske gäller det träffa vänner med

yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif

--------------------
          MVH Maggan

Bor och odlar i zon 1 NÖ Skåne

Citera
          Irene_L
          Inlägg 30-01-2009, 16:34
          Länk hit: #151

Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem nr: 5 006

CITAT (malin72 @ 30-01-2009, 12:11) *

Precis!!!!! tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif

--------------------
          Irene sår och odlar i zon 3

Citera
          Helen i Piteå Zo...
          Inlägg 30-01-2009, 17:04
          Länk hit: #152

Medlem
          Antal inlägg: 4 431
          Medlem nr: 72

Hihihiii, jag kommer också biggrin.gif Jag fixade en bussresa och tar med mig 41 trädgårdsintresserade till yes.gif Jag /Vi går på mässan under lördag

--------------------
          Besök gärna min hemsida: helens-tradgard.se
          eller min Blogg: http://helenstrdgrd.blogspot.com

Citera
          malin72
          Inlägg 30-01-2009, 22:34
          Länk hit: #153

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 30-01-2009, 17:04) *
          Hihihiii, jag kommer också biggrin.gif Jag fixade en bussresa och tar med mig 41 trädgårdsintresserade till yes.gif Jag /Vi går på mässan under lördag

gud vad skojj tummenupp.gif men hur blir det med middagen...ska du med oss unsure.gif vore ju jätte trevligt

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          Gillan
          Inlägg 31-01-2009, 04:03
          Länk hit: #154

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (vanjalarsa @ 30-01-2009, 10:27) *
          Förlåt mig ..men snacka om att överreagera....

Alltså om man inte kan komma till mässan så är det väl inte världens undergång..det blir fler mässor......

rotfl.gif rotfl.gif , ja du, det var ju också ett sätt att se på saken, men precis som Österläge och malin m.fl. säger, världen går självklart inte under, men det finns ju annat man inte vill missa än själva mässan.............alla goda vänner man skaffat sig genom åren på Odla tex, och som man inte har en chans att träffa på andra mässor. Det tar ett helt år innan man får den chansen igen och om det kallas att överreagera, ja, då överreagerar jag mer än gärna wub.gif .......................Vi ses på mässan goa vänner, för mitt lilla "stora" ( giggle.gif )problem är på väg att lösa sig tror jag ( jag har väl en son som kan få slita lite ont för att han får äran av att få vara just det laugh.gif ) smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Pst..vad kul att få ett ansikte på dig och 41 st till Helen tummenupp.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Maggan H
          Inlägg 31-01-2009, 09:11
          Länk hit: #155

Medlem
          Antal inlägg: 4 173
          Medlem nr: 2 369

CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 30-01-2009, 17:04) *

Kul Helen! tummenupp.gif Och 41 st till, angel_not.gif det var inte dåligt minsann! Ska alla med o fika?? blink.gif

--------------------
          MVH Maggan

Bor och odlar i zon 1 NÖ Skåne

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 31-01-2009, 10:15
          Länk hit: #156

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

CITAT (Gillan @ 31-01-2009, 04:03) *
          rotfl.gif rotfl.gif , ja du, det var ju också ett sätt att se på saken, men precis som Österläge och malin m.fl. säger, världen går självklart inte under, men det finns ju annat man inte vill missa än själva mässan.............alla goda vänner man skaffat sig genom åren på Odla tex, och som man inte har en chans att träffa på andra mässor. Det tar ett helt år innan man får den chansen igen och om det kallas att överreagera, ja, då överreagerar jag mer än gärna wub.gif .......................Vi ses på mässan goa vänner, för mitt lilla "stora" ( giggle.gif )problem är på väg att lösa sig tror jag ( jag har väl en son som kan få slita lite ont för att han får äran av att få vara just det laugh.gif ) smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Pst..vad kul att få ett ansikte på dig och 41 st till Helen tummenupp.gif

Vad bra att det verkar lösa sig Gillan kram2.gif Och vi kanske får ha lite överseende med dem som tidigare inte varit med och på så sätt inte ha fått uppleva hur det är att träffa så MÅNGA helt underbara människor, samtidigt som man får möjligheten att gå på Svergies bästa o största trädgårdsmässa yahoo.gif
          CITAT (Maggan H @ 31-01-2009, 09:11) *
          Kul Helen! tummenupp.gif Och 41 st till, angel_not.gif det var inte dåligt minsann! Ska alla med o fika?? blink.gif

Naturligtvis giggle.gif ....... (Näe det tror jag inte igentligen, de kommer nog att ha fullt upp med att hinna rusa runt på mässan för att hinna med sweatingbullets.gif )

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera
          emmas matte
          Inlägg 31-01-2009, 12:23
          Länk hit: #157

Medlem
          Antal inlägg: 423
          Medlem nr: 9 588

Har anmält mej till en bussresa till mässan biggrin.gif biggrin.gif .. blir kul att se er en stund..

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 31-01-2009, 13:15
          Länk hit: #158

Medlem

Vad kul! kompiskram.gif Ju fler vi blir desta roligare blir det yahoo.gif
          Jag har som förslag att vi bestämmer en träff tid ex. kl 14 vid Impecta och sedan att vi går o fikar ex.kl.14.20 för dem som är intresserade. Har då någon "missat" första träfftiden så kan ju det inte sedan varar så svårt att hitta igen "fikagänget" vid 14.30..... crazy.gif ....då vi sitter en helt gäng med odla tröjjor och odlarknappar på oss giggle.gif (och där kommer vi troligtvis att sitta ett tag)Naturligtvis måste man inte ha knapp eller tröja för att få vara med, men jag tror nog att de flesta kommer att ha det och då är vi lätta att känna igen. Hellst då om vi sitter i grupp. Och den som inte vill fika kan ju bara sitta med och ha trevligt. Kanske någon bara vill komma förbi och säga Hej! På detta vis kommer det finnas lite valfrihet och ingen är bunden till ett exakt klockslag
          Vad tror ni? finns det flera förslag?

--------------------
          Penseé album

Citera
          johannea
          Inlägg 31-01-2009, 19:38
          Länk hit: #159

Medlem
          Antal inlägg: 136
          Medlem nr: 14 149

Det låter bra! Men för mej som ska dit för första gången (har bara varit på Örebro mässan 3 gr) undrar bara: HUR SKA VI FÅ PLATS??? Det är ju säkert inte bara odlaiter på mässan, men det är väll inte hur stort fik som hellst? dunno.gif

--------------------
          Zon 3

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 31-01-2009, 19:49
          Länk hit: #160

Medlem

CITAT (johannea @ 31-01-2009, 19:38) *
          ...... undrar bara: HUR SKA VI FÅ PLATS??? Det är ju säkert inte bara odlaiter på mässan, men det är väll inte hur stort fik som hellst? dunno.gif

Mycket bra fråga g.gif .... eftersom det lär finnas ett x-antal tusen personer där som inte är Odlaiter.....de andra åren har det varit trångt/plats brist, men vi har lyckats på något konstigtvis ändå att kunna sitta någorlunda tillsammans. Och ur plats synpunkt så är nog den absolut sämsta tiden att fika just kring 14-15..........men vilken tid vi skall träffas får ni andra komma överens om kompiskram.gif
          Jag (o mitt sällskap giggle.gif ) kommer den tid som passar bäst för er andra tummenupp.gif

--------------------
          Penseé album

Citera

8 sidor V  « < 6 7 8
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-11-2025, 17:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon