Hej!
För nu nästan en vecka sedan kastade jag en massa växter pga av ohyra...Kände de hade vunnit över mig och hur jag än behandlade tog inget. Jag går nu redan i nya tankar på att importera på nytt, men är osäker på vilka företag som är okej. Jag samlade på Huernia och hade ca 40-60 olika arter. Renartade och olika onamnade korsningar men jag saknar dem jättemycket. Har tanken på att kontakta Exotica nästa år för dem har jag beställt ifrån tidigare men kan ju ej vara säker på att de kommer att ha många Huernia. De brukar ha olika utbud från år till år, MEN jag vet att de har fina växter/leder/sticklingar. Finns det någon som har något ställe att tipsa om? Måste självfallet vänta till nästa år för nu börjar chanserna för frosten dyka upp och det kan ta kol på vilken växt som helst som skickas.
Snälla, vet någon något? Vill gärna att när man köper dessa att det kanske är några leder/liten planta istället för en led...OM något skulle gå fel så får man fler chanser på sig att växten/arten fortfarande överlever.
Tack på förhand!
Annica
|