Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fler bilder, Sommaren är kort....
          Saiai
          Inlägg 12-09-2003, 09:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 338
          Medlem nr: 2 221

Har lyckats lära mig hur man förminskar bilder ;-)
          Sommarrabatten var otrolig, nu är den ett minne blott. Skönt att ha bilder att se tillbaka på. De svarta bladlössen älskade min krasse...:-(
          Men nu ska jag köpa lökar, och se fram emot en prunkande vår-rabatt med tulipaner och hyacinter, hoppas jag.
          Hade jag varit smart hade jag nog sått höst-blommor som jag kunde sätta ut nu, det blir helt tomt när jag river bort de vissnade sommarblommorna. Några solroser blommar fortfarande, och lyser upp tillvaron i dessa konstiga tider.......
          Min lille jappe är alltid med, året om, och vår lille Dejvid, och hans mamma Medusa som hälsar på ibland (det är hon i trädet).
          Vill någon ha fröer till gullnattljus? Har frö till fler ört-och medicinalplantor oxå, kan skicka i brev om du ger mig adressen.

Citera

Inlägg i den här tråden
          Saiai   Fler bilder   12-09-2003, 09:05
          zeppo   Sommaren är kort, men iår regnade det mesta inte b...   17-09-2003, 15:21

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 19:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon