CITAT (Biggan_ @ 13-03-2009, 21:39)

Tack för kramen! ....och visst är talesättet att "det alltid finns dom som har det värre" sant! Ett så fruktansvärt tragiskt livsöde du berättar om. Men det är nog så att hur hemskt det än är, och hur förtvivlad och ledsen man än är så någonstans så har man lite självbevarelsedrift kvar och med hjälp av den kan man börja att kravla sig upp ifrån avgrunden igen. Jag har haft tur på min resa tillbaks till livet igen eftersom jag fått mycket hjälp och stöd av mina barn, mina vänner, arbetskamrater och sist men inte minst alla mina vänner här på odla.

Det betyder så oerhört mycket att någon bryr sig, hör av sig och undrar hur man mår eller ger en kram. Jag tror inte att jag hade varit där jag är idag om jag inte hade haft mina vänner här och den här tråden att skriva av mej i. Fortfarande är jag ju lite skör och det är som att dansa jenka, tre steg fram och ett tillbaka, men det går framåt i allafall!
Vill passa på att tacka er andra också för kramarna!

Hej!
Jag hoppas du förstod att jag absolut inte menade att "det finns andra som har det värre". Att jag med min berättelse på något vis föringade din tragedi, det gjorde jag inte. Men jag tror o hoppas att du inte gjorde det!
Jag ville bara med den ge kraft åt den styrka som vi människor har. Att vi på något vis ändå lyckas ta oss upp ur de hål vi ramlar ner i. Jag ler varmt då jag läser dina svar i denna tråd, då jag förstår att det går ganska bra. Omtanke hos nära och kära, men även helt okända, kan bära en trasig själ långt.
Sköt om dig