| |
|
  |
Jag är så ledsen och förtvivlad |
|
|
|
|
30-04-2009, 12:40
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
Jag tittar bara in som hastigast, innan jag sticker iväg till jobbet, för att önska alla mina vänner en trevlig Valborg och 1:a Maj! Ha det gott och många kramar till er alla!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
30-04-2009, 12:41
|

Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250

|
Kram själv  Ha en bra helg!
--------------------
Camilla zon 2-3
Ett gott skratt förlänger munnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
01-05-2009, 10:30
|

Medlem

|
 på er också! Jag hoppas att vädret blir bra nästa vecka också, för då har jag semester! Jag skall bara jobba i dag också. Jag har massor att göra både inne och ute. Mycket har ju blivit åsidosatt det senaste halvåret och det straffar sig! Ha en bra dag!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 21:36
|

Medlem

|
CITAT (Irene_L @ 04-05-2009, 22:22) 
Hoppas att det är bra med dig! Här går dagarna sakta. Jag längtar såå till fredag då jag ska hälsa på Milla!  Jotack, det är bra med mej! Jag förstår att du längtar Irene! Men nu är det väl inte så lång tid kvar innan ni kan hämta henne, sötnosen Du får ta fler bilder att gotta dej i väntans tider!  CITAT (Krolliljan @ 01-05-2009, 13:19)  Kram på dej också Krollis! Bättre sent än aldrig!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 21:36
|

Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem nr: 8 994

|
önskar dig allt gott
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 21:37
|

Medlem

|
CITAT (aanderss @ 04-05-2009, 22:36)  önskar dig allt gott Tack detsamma Anders!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 21:42
|

Medlem

|
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 21:47
|

Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203

|
Jag önskar dig en helt fantastist skön "semestervecka" Biggan! Samtidigt passar jag på att tacka för en fin, men kort, samvaro  . Jag hoppas verkligen att vi ses igen
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 21:49
|

Medlem

|
CITAT (Gillan @ 04-05-2009, 22:47)  Jag önskar dig en helt fantastist skön "semestervecka" Biggan! Samtidigt passar jag på att tacka för en fin, men kort, samvaro  . Jag hoppas verkligen att vi ses igen  Tack själv Gillan! Det var så trevligt så! Det får vi göra om, absolut!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 22:01
|

Medlem

|
CITAT (Nostalgia @ 04-05-2009, 23:00)  Natti, natti Biggan Tack för ordfajten  , men nu ger jag upp tror datorn är segare än mig ikväll
Godnatt Nostalgia! Sov gott!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
Lars-Olof Arvids
|
04-05-2009, 22:07
|
Gäster

|
Godnatt Biggan, och  på dig! Olle
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 22:17
|

Medlem

|
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 04-05-2009, 23:07)  Godnatt Biggan, och  på dig! Olle Tack detsamma Olle!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 22:32
|

Medlem
Antal inlägg: 1 762
Medlem nr: 6 663

|
En kul historia är aldrig fel [b]Biggan.. [/b] ”Jag hade tid hos gynekologen senare denna vecka för mitt årliga cellprov.[/font] Tidigt en morgon ringde de dock från doktorns mottagning för att tala om att de hade fått ett återbud och att jag kunde komma in tidigare, samma morgon klockan 9.30.Jag hade precis fått iväg alla till skolan och arbetet och klockan var redan kvart i nio. Det skulle ta minst 35 minuter att köra till mottagningen så jag hade lite bråttom.
Liksom de flesta kvinnor ville jag ägna några extra minuter åt min underlivshygien inför ett gynbesök, men denna gång fanns det helt enkelt ingen tid för en grundlig rengöring så jag tog bara den tvättlapp som råkade ligga vid tvättstället i badrummet och tvättade av mig lite snabbt ”där nere” så jag åtminstone såg presentabel ut. Då jag var klar kastade jag tvättlappen i smutstvättkorgen, slängde på mig mina kläder och hoppade in i bilen för att köra i ilfart till min undersökning. Jag fick bara vänta i ett par minuter innan det var min tur att gå in till doktorn. Då jag, liksom alla kvinnor, har gått igenom denna procedur flera gånger i livet hoppade jag vant upp på undersökningsbritsen, tittade upp i taket och låtsades som om jag befann mig i Paris eller någon annanstans långt borta. Doktorn kom in och jag måste säga att jag blev lite förvånad då han sa: -Oj då, idag har vi verkligen ansträngt oss! Jag svarade inte och suckade av lättnad då undersökningen var över för denna gången. Resten av dagen var som vanligt med städning, handlande och matlagning.
Då skolan var slut och min 6-åriga dotter lekte för sig själv ropade hon från badrummet: ”Mamma, var är min tvättlapp?” Jag sa till henne att hon kunde ta en ny från linneskåpet eftersom den gamla låg I tvätten. [font="Arial"] Hon svarade: ”Nej mamma, jag måste ha just den som låg vid tvättstället. Jag hade rullat in allt mitt glitter i den.”
--------------------
I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
04-05-2009, 22:37
|

Medlem

|
CITAT (DragonLady @ 04-05-2009, 23:32)  En kul historia är aldrig fel [b]Biggan.. [/b] "Jag hade tid hos gynekologen senare denna vecka för mitt årliga cellprov.[/font] Tidigt en morgon ringde de dock från doktorns mottagning för att tala om att de hade fått ett återbud och att jag kunde komma in tidigare, samma morgon klockan 9.30.Jag hade precis fått iväg alla till skolan och arbetet och klockan var redan kvart i nio. Det skulle ta minst 35 minuter att köra till mottagningen så jag hade lite bråttom.
Liksom de flesta kvinnor ville jag ägna några extra minuter åt min underlivshygien inför ett gynbesök, men denna gång fanns det helt enkelt ingen tid för en grundlig rengöring så jag tog bara den tvättlapp som råkade ligga vid tvättstället i badrummet och tvättade av mig lite snabbt "där nere" så jag åtminstone såg presentabel ut. Då jag var klar kastade jag tvättlappen i smutstvättkorgen, slängde på mig mina kläder och hoppade in i bilen för att köra i ilfart till min undersökning.
Jag fick bara vänta i ett par minuter innan det var min tur att gå in till doktorn. Då jag, liksom alla kvinnor, har gått igenom denna procedur flera gånger i livet hoppade jag vant upp på undersökningsbritsen, tittade upp i taket och låtsades som om jag befann mig i Paris eller någon annanstans långt borta. Doktorn kom in och jag måste säga att jag blev lite förvånad då han sa: -Oj då, idag har vi verkligen ansträngt oss! Jag svarade inte och suckade av lättnad då undersökningen var över för denna gången.
Resten av dagen var som vanligt med städning, handlande och matlagning.
Då skolan var slut och min 6-åriga dotter lekte för sig själv ropade hon från badrummet: "Mamma, var är min tvättlapp?" Jag sa till henne att hon kunde ta en ny från linneskåpet eftersom den gamla låg I tvätten. [font="Arial"] Hon svarade: "Nej mamma, jag måste ha just den som låg vid tvättstället. Jag hade rullat in allt mitt glitter i den."
[color="black"][/color]
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|