CITAT (Sussie F-Flower @ 09-10-2009, 23:37)

Oj, har det gått så pass lång tid nu...?
Som du minns så har inte jag följt den här tråden exakt från början till slut, efs jag själv har blivit så ledsen över vissa inlägg som jag läser om... Jag har ju bara känt att jag har blivit alltför mycket berörd...
Jag tycker fortfarande att det är så ledsamt att läsa, fast ändå så vill jag... Jag vill ju veta hur det går för dig..?
Jag känner så mycket sorg över att du har mist din älskade, oavsett om det är nu eller om det vore för 10 år sedan... Bara tanken gör mig helt förbytt...
Det är så bra och så fint att allt har gått så bra för dig, trots att du har stött på problem under tiden. Så är väl livet..?
Det finns ju så många guldkorn runtom allt det jobbiga, att inte ens
dom går att räkna..

Jo, tiden har gått, och det känns på sätt o vis som att jag har förlorat en massa tid som jag inte är medveten om. Det första halvåret har jag knappt några minnen från, och det känns märkligt när man försöker tänka tillbaka på vad man gjorde de där månaderna. När sedan våren kom så blev jag nog mer medveten och hade lite bättre koll på vad som hände runt om mej. Idag känns det rätt så bra, men man har ju sina mörka stunder emellanåt och det som hänt bär jag ju med mej på min resa genom livet!
....och du har så rätt! Det finns sååååå många guldkorn som är fler än man kan räkna, och jag har hittat många här på odla!
Någon dagbok tror jag inte någon sätter sig och skriver efter en så chockartad händelse, men jag har ju den här tråden om jag vill gå tillbaka i tiden. Även om den är sorglig så finns det så mycket värme i den.