Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
I kväll finns det inga ord som kan lindra din sorg. Jag önskar att jag kunde lyfta en liten börda. Jag tänker på dig idag och jag tänker på dig i morgon. Kanske det kan finnas lite styrka i att vi är många som är med dig.
Medlem
Antal inlägg: 3 217
Medlem nr: 14 814
Tänker på Dig om vartannat och hoppas att du kommer att få sova inatt! Önskar dig Lycka till med allt som väntar inför morgondagen... Håller tummarna igen att ALLT ska gå bra!
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
Kära Biggan, försök att se med förtröstan på morgondagen. Även om själva begravningen kan vara nog så plågsam, så är den nästan alltid ett stort steg på vägen mot en återgång till ett gott liv. Jag tänker på dig och hoppas att du känner stöttningen!
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Tack för att ni finns! Jag har väl sovit ungefär två timmar och det är omöjligt att somna om. Får göra ett nytt försök nu för jag skall upp tidigt, begravningen är på förmiddagen och det tar en timmes tid att åka dit.
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Idag blåser jag så mycket extrastyrka jag orkar åt ditt håll Biggan. Hoppas dagen blir en fin och minnesvärd dag. Glöm inte bort att du får vara ledsen och att du inte behöver vara stark för andras skull
Skickar en ros som jag vet att du tycker om
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 2 351
Medlem nr: 8 660
Nu borde det "värsta" vara över... hoppas du får några ljusa minnen från den här dagen.. att du har haft din släkt och dina vänner nära dej, tänker på dej..