CITAT (Biggan_ @ 18-12-2008, 18:54)

Jo, jag var ju på ryggmassage i dag och det var en ny upplevelse för mej. Jag har ju aldrig haft såååååååå ont i ryggen förr så att jag behövt göra något åt det. Jag kunde ju knappt klä på mej eller komma ur sängen!
I allafall så hade jag mer ont efter massagen än innan, men nu är det några timmar sedan och jag tycker att jag känner mej lite rörligare nu. Jag har en ny tid till den 26, annandagen! Det bästa är att jobbet betalar!

Jag fick prova att ligga på spikmatta också,

men jag kunde inte slappna av, så det gjorde rätt ont.
Jag har provat mycket Biggan, men spikmatta står inte med på reportoaren ( stavas det så? ). Fast efter att ha gått Feldenkreispedagogik i tre år, så skulle det kanske inte varit omöjlig ( där får man verkligen lära sig att slappna av i vilken muskel det än gäller )..............fast det
låter inte speciellt skönt

.............nåja, jag hoppas du blir bättre i ryggen och att du klarar av att sova inatt igen. Skönt att du får hjälp i alla fall.
Men du! Jag funderade på vilka nätter du har svårast att somna! De nätter efter du har jobbat eller när du är ledig? Fundera på det. För kanske är det så att du är för mycket "uppe i varv" efter du har jobbat och därför behöver mer tid på dig på nåt sätt?
Bara en tanke.
Ha en bra kväll nu
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!