Medlem
Antal inlägg: 3 145
Medlem nr: 7 103
Hallå Biggan! Liksom det skrivits tidigare i denna tråden så är även jag en av dem som inte skriver så ofta, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig desto oftare!
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Tack! Idag känns det lite bättre! Svedan i magen har nästan gått över. Jag har varit ledig måndag-tisdag och bara tagit det lugnt. Igår gick jag en lång promenad på över en timme och det var underbart väder. Just nu börjar det snöa så smått här och dom hade ju lovat sol idag! Jag undrar var min kisse i hängmattan och fjärilen har tagit vägen??
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Jag är tyvärr inte lika duktig som Irene så att jag har hittat din fjäril ( hon hittar nog snart den också ska du se ), men tänker på dig gör jag varendaste dag Biggan och jag kan bara hoppas att det på nåt sätt går mot ljusare tider
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 2 514
Medlem nr: 58
Vill bara skicka över en riktigt stor styrkekram till dig Är inte heller inne så ofta och skriver till dig men du ska veta att jag tänker på dig väldigt mycket Kram Eva
--------------------
Skjut inte upp till i morgon vad du kan ha nöje av idag.
Medlem
Antal inlägg: 3 435
Medlem nr: 5 307
...tänker också på dig Biggan, även om jag inte heller skriver så ofta... Skickar en datagrafikrosbild till dig och en (Håller på att experimenterar lite med mina foton, som du kanske förstått...)
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (AnnammA @ 19-02-2009, 13:25)
...tänker också på dig Biggan, även om jag inte heller skriver så ofta... Skickar en datagrafikrosbild till dig och en (Håller på att experimenterar lite med mina foton, som du kanske förstått...)
Oj, vilken fin bild AnnammA!
Redigerat av Biggan_: 19-02-2009, 13:28
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 3 454
Medlem nr: 7 932
Inte kul att du blivit förkyld men det är ju förkylningstider nu. Kanske därför du varit så trött det sista, jag brukar bli väldigt trött innan en förkylning bryter ut. Är också förkyld nu så vi kan ju snörvla ihop. Drick mycket och varmt, ska ta mig en kopp nässelte med honung nu. Kram och krya på dig!
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!