Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Denna dag....., Vissa dagar är det bättre att inte gå upp.
          pejori
          Inlägg 04-11-2008, 23:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

Denna dagen var sådan.
          Vaknade med världens utbrott av munsår.
          Har läppar som skulle få Mick Jagger att bli grön av avund.
          OK...Upp och på med paltorna, vovvar skall rastas.
          Öppnar dörren och då är det dimma, inte lite dimma, utan DIMMA...

Hem igen och börjar fundera på, hur jag bäst mördar en tråkig dag...Jo städa är bra!!!! w00t.gif
          Sagt och gjort, fram med snabeldraken, (dammsugaren) som längtar efter några "änglatofflor" (dammtussar) att äta upp.
          För att göra en lång historia kortare, förflyttar vi oss tre timmar framåt, då jag bestämmer mej för paus.
          Intar en mugg med laglig drog (kaffe) och samtidigt en fortfarande laglig drog (en cigg, dagens första)

Bestämmer mej för att kolla kylrummet, där diverse växter övervintrar.
          Dagens misstag kan jag säga... slap.gif
          Möter en änglatrumpet i dörren nästan, den skulle kunna gå själv, med tanke på allt spinn den hade... fear.gif
          Ut i det då fortfarande rena badrummet för behandling.
          Muttrande för mej själv om vad jag skulle vilja göra med växterna, lämpar sig inte i tryck, men jag går tillbaka till kylrummet och fortsätter.
          När det är färdigt,(har barmhärtig glömska infunnit sig, så ängel är bortglömd) börjar jag med kökets blommor.
          Jättekul...ullöss!!!! rtfm.gif
          ner i giftskåpet...tomt så klart...
          På med kläder och ut i dimma ....Bor nära blomsterlandet, så dit satte jag färden....
          Kommer halvvaägs, när bilen tvärdör...Soppatorsk så klart. duh.gif
          Inte i h****vete kollade jag mätaren, jag tanka i förrgår, men slangtjyv har varit framme så bilen var tom!!! ranting.gif
          ÅÅÅÅKEJ..har ju reservdunk bak.
          no.gif ICKE!!!! Den står hemma och där finns mobil också...Väljer mellan att lämna skrothögen på plats och gå eller skjuta mej på plats. -fear-.gif
          Behöver inte det, då en räddande ängel kom förbi och hjälpte mej till OK-macken
          In i butik och handlar gift för i runda slängar fyra hundra spänn.
          Här skall dödas!!!!
          Hem och börjar med operation utrota ullöss, diskar alla krukor och fat i T-röd och kokar det som går att koka.
          Planterar om alla och sputar och sprutar....torkar fönster, karmar och rutor med T-röd och sprayar samtidigt allt med gift. sweatingbullets.gif
          Två timmar senare kryper en ullus på ett blad...Då slår ERROR till hos pejJan och alla blommor åker ut på altanen!!! två plus så där kan dom stå och frysa.
          Då kom jag på, att jag fortfarande! har en ängel i rummet, närmare bestämt i badrummet. -cry-.gif
          Laddad med provado+ och en djup suck börjar jag spraya...duschar av all spinn och sprayar igen...alla blad parkerade sig på golv och i kar, sedan lyftes det stora aset in i kylrummet, där det numera var tomt. -fear-.gif
          Då slog samvetet till och alla förpassade blommor fick komma in igen. dunno.gif
          Sätter mej för ytterligare intag av diverse droger, när jag insåg att mina läppar börjar anta oanade propotioner, så det blev att ge sig ut igen...Denna gång till apoteket för valtrex. crying.gif

Behöver jag säga att mitt frikort gick ut i fredags, och Valtrex är dyrt!!! 2100 för nittio tabletter. wacko.gif
          nu börjar läpparna krympa och humöret börjar komma över fotanklarna, men bara NÄSTAN... dunno.gif
          VISSA DAGAR BORDE MAN INTE GÅ UPP.

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera

Inlägg i den här tråden
          pejori   Denna dag.....   04-11-2008, 23:13
          emmas matte   Denna dag hade du nog levat bättre i sängen..........   04-11-2008, 23:17
          pejori   Denna dag hade du nog levat bättre i sängen..........   04-11-2008, 23:19
          Lady Hamilton   Men OJDÅ! Pejjan :kompiskram: ja det kan man k...   04-11-2008, 23:20
          pejori   Men OJDÅ! Pejjan :kompiskram: ja det kan man k...   04-11-2008, 23:24
          Lady Hamilton   :smiley_small_hug:   04-11-2008, 23:26
          blomkronan   Man kan inte låta bli att le... :shy: Vilken tur a...   04-11-2008, 23:27
          Sussie F-Flower   Hejja Pejjan! Vad härligt du berättar och be...   04-11-2008, 23:45
          HögaKusten   [size=5][color=#800080] :thanks: Du har verkligen...   05-11-2008, 00:17
          DragonLady   Japp.. sådana dagar finns det.. det enda man kan g...   05-11-2008, 00:30
          Skruttis   Stackars dig. :rotfl: Kan tyvärr inte låta bli att...   05-11-2008, 06:33
          Aqvakul   Pejori! Jag hoppas verkligen du får en bättre ...   05-11-2008, 07:15
          Chamomille   Tack för dagens skratt :a0a: Bra skrivet. Näe v...   05-11-2008, 07:30
          blomkronan   Dimman har kommit till mig... :fear:   05-11-2008, 09:06
          Gillan   :smiley_small_hug: :rotfl: :rotfl: , [font=Comic...   05-11-2008, 09:12
          pejori   :smiley_small_hug: :rotfl: :rotfl: , [font=Comic...   05-11-2008, 14:11
          Pia L   Går det inte på något sätt att flytta inlägg och l...   05-11-2008, 09:22
          Myosotis   :trostar: Stackars dig, vilken dag. Hur är det me...   05-11-2008, 10:19
          Sussie F-Flower   :trostar: Stackars dig, vilken dag. Hur är det med...   05-11-2008, 11:03
          Betty   Haha, en riktig gammal hederlig "dagens Pejja...   05-11-2008, 10:03
          Kajsa i Arvika   Allt som inte tar död på en blir man ju starkare a...   05-11-2008, 11:23
          stennie   :rotfl: :rotfl: :rotfl: Tack för ett gott skra...   05-11-2008, 11:25
          pejori   Nu hittar ni gröt och rondellslip längst ned i ans...   05-11-2008, 14:32
          renate   :rotfl: :rotfl: :rotfl: hahahahahahaha :-fear-: ...   05-11-2008, 16:46
          pejori   :rotfl: :rotfl: :rotfl: hahahahahahaha :-fear-: ...   05-11-2008, 17:03
          renate   Och här är krukväxtdåren personifierad. :slap: Nä...   05-11-2008, 18:04
          Snöflinga   :a0a: Du är suverän på att berätta, tack för unde...   05-11-2008, 17:46

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 01:56

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon