Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Gillan @ 05-11-2008, 09:12)
, Äntligen en äkta "Pejjan-story" igen! " Denna dagen, inte ett liv" sa visst farbror Melker, men så var det då inte hos dig i alla fall ..............förlåt pejjan, jag skrattar inte åt dig och din dag, men du berättar så målande att det inte går att låta bli ( hoppas den här dagen blir liite smidigare )
Och du! Visst var det väl en typisk Pejjandag
Japp...En typisk pejjandag Nu har jag ialla fall ingen dimma
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
hahahahahahaha Vilken ´sk.............t dag du hade.Ängel med spinn,den hade jag förpassat till helvetet raka spåret och de andra hade väl åkt ut jenom fönstret hm ja kanske inte riktigt. Jag är en liten krukväxtmotståndare(även jag har sådana men inte många)Får de ohyra blir det soptunnan...........först vatten men ALDRIG giftsprutan.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (renate @ 05-11-2008, 16:46)
hahahahahahaha Vilken ´sk.............t dag du hade.Ängel med spinn,den hade jag förpassat till helvetet raka spåret och de andra hade väl åkt ut jenom fönstret hm ja kanske inte riktigt. Jag är en liten krukväxtmotståndare(även jag har sådana men inte många)Får de ohyra blir det soptunnan...........först vatten men ALDRIG giftsprutan.
Och här är krukväxtdåren personifierad. När jag slängde ut dom, rök alla d.v.s. nästan två hundra krukor... Tror du jag släpade krukor, och att mina grannar låg dubbla av skratt, när dom såg mej.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
CITAT (pejori @ 05-11-2008, 17:03)
Och här är krukväxtdåren personifierad. När jag slängde ut dom, rök alla d.v.s. nästan två hundra krukor... Tror du jag släpade krukor, och att mina grannar låg dubbla av skratt, när dom såg mej.
Du milde du gode 200 krukor,jaja jag är trädgårdstok men inte nu,jag har skickat trädgården i vila nu.Några krukväxter finns här med men bara hoyor st paulior(5) och några ochideer.Pelargoner räknar jag inte,de är i hallen och senare i "kylrummet"likaså citrus och oliver.