Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
vad fint ni har gjort!! så kul att få se bilder, inspererande till dom följande som ska göras
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 1 602
Medlem nr: 707
Jag är impad till 1000. Hur orkar ni med. Har nog med att fixa allt annat till den överreklamerade julen. Men längtar till det hemgjorda julbordet. Toppenuppsättnigar.
Medlem
Antal inlägg: 4 173
Medlem nr: 2 369
Här är mitt bidrag, och förmodligen den enda jag kommer att göra i år, frånsett lite arr till gravarna, men det blir ju inte så pyntat förtås eftersom dom kommer att stå ute. Jag ska ha släktkalas här nästa lördag så jag får nog en hel del blommor då. Denna ska min mor få. Kostnad ca 65 kr för blommorna, allt annat hade jag i gömmorna. Hyacinterna ska bli vita.
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 523
Medlem nr: 20 189
Vilka fina julgrupper!! Här kommer förra årets adventspresent till svärmor och svägerska, den med miniamaryllis(dom älskar jag!!) och årets lilla julgrupp som jag gjorde häromdan. Ont om plats finns det gott om..
God Jul
/Ullis
Bifogade fil(er)
jularr..JPG ( 296.27k )
Antal nedladdningar: 29 blomma.JPG ( 187.65k )
Antal nedladdningar: 37
Medlem
Antal inlägg: 10 735
Medlem nr: 2 529
Tack, visst passade de i hörnet där. Det är nästan så jag inte vill ha muren slammad vit nu när jag vant mig. Jag har inte använt någon av ugnarna än, väntar på provtryckning. Sedan ska de svärtas också, jag har bara torkat bort det mesta murbruket. Jag lääängtar till testkörningen