Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Jul-naglar, någon fler som har ....?, ... har försökt få att växa......
          blomkronan
          Inlägg 27-12-2008, 14:48
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

CITAT (Gossen Ruda @ 26-12-2008, 16:39) *
          Det kanske var en liten fin vink, dottern har kanske gått och retas sig på morsans fula naglar? rolleyes.gif

Jag tror du läste fel... giggle.gif Det var dottern som fick maskinen av mig... inte tvärt om...
          Hon är i den åldern nu att hon vill ha fina naglar... jag var inte sen att förstå att jag kunde dra nytta av hennes intresse giggle.gif Hon fick en manikyr maskin... (som hon hade önskat sig) och hon kan få öva på mig whist.gif

Citera
          Lilla Birka
          Inlägg 27-12-2008, 15:01
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem nr: 9 054

CITAT (Magdis @ 27-12-2008, 13:55) *
          Ja det måste man väl kunna eftersom det finns många kvinnor som har långa naglar och de är säkert inte arbetslösa allihop. Jag skulle väl kunna ha långa naglar jag med men det är inte lämpligt eftersom man måste vara väldigt noga med handhygienen när man arbetar inom sjukvården.

Den hygieniska aspekten är skäl nog men i patientkontakt är det inte heller läge för långa naglar. Tänk er att bli undersökt av en kvinnlig läkare med långa naglar, när hon ska klämma på magen t.ex, hur känns det för patienten? Eller en sköterska som ska lägga om förband eller göra rent sår? Inte heller skulle jag uppskatta att de som håller på med mat åt andra har så långa naglar, när man vet vad mycket smuts det döljer sig under dem.
          Dessutom är det avgjort fult med smutsrand som syns genom nagellacket. Bläää!

--------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.

Citera
          Farbror Blå
          Inlägg 27-12-2008, 15:15
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 3 471
          Medlem nr: 6 573

CITAT (DragonLady @ 25-12-2008, 01:31) *
          Ok Tepa, fast mina passar nog bättre till Halloween än till jul giggle.gif
          Ja under odlingsperioden är inte mina snygga precis, men de är bra och gräva med happy.gif

ooj läckra tummenupp.gif flirting.gif

--------------------

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-02-2026, 11:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon