Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Altanbygge
          diva&hero
          Inlägg 28-12-2008, 17:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 523
          Medlem nr: 20 189

Min sambo och jag fick ett ryck en lördag morgon i somras. Vi åkte och köpte virke och skruv, åkte hem och rev hela altanen! Snacka om att vara impulsiva! Så roligt!
          Dagen efter så påbörjades byggandet och efter ett tag så kom vi på att vi skulle ha ett utomhus spa-bad nersänkt i altanen.
          Sagt och gjort, där står den på sina ständiga 38 grader. Ett par timmar innan bad så brukar vi dra upp den till 39-40 grader. Vi använder den minst 1-2 ggr i veckan. Det är så avslappnande och mysigt. Igår när vi "bubblade" så var det nästan 5 minus ute.
          Satte även upp lite nya lampor, up/down lights på husväggen och punktbelysning? mot buskar och träd. Vilken skillnad!
          Istället för tak så satte vi upp en markis så man kan välja om man vill sola eller sitta i skugga.
          Tänkte bara dela med mig av lite inspiration.

/Ullis

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 03:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon