Medlem
Antal inlägg: 346
Medlem nr: 11 979
i klimathotande tider är det en lisa för själen att faktiskt se snö!! fler snöbilder! bidrar med dessa snöbilder själv även om inte det är på långa vägar så mkt snö som uppåt i landet *avis*
Vilka härliga vinterbilder ni visar! Min favorit idag blir Lilljas nedre bild, som visar vilket fantastiskt ljus det kan vara en riktigt fin vinterdag.
Här kommer mitt bidrag. Ett litet iskonstverk i en bäck.
Medlem
Antal inlägg: 523
Medlem nr: 20 189
Var på isen för några veckor sedan. Där åktes det skridskor, och här som ni ser med skärmflyg(heter det så?),och även med segel. Fort gick det! Det är jag för feg för..
Medlem
Antal inlägg: 2 292
Medlem nr: 11 481
Den här tråden har jag missat! Vilka härliga bilder!
Jag behöver verkligen en ny kamera. Skulle varit roligt att kunnat ta några fina bilder av den här vackra killen: hacke.jpg ( 256.95k )
Antal nedladdningar: 27
Jättefint med hasselhängen, tycker till och med en pollenallergiker som jag. Nu är det helt klart läge att gå ut och leta vårtecken. Men traktorstigen ner till "min" busshållplats är inte särskilt vårlig när jag går där i halvmörkret på morgonen eller eftermiddagen.
Medlem
Antal inlägg: 2 882
Medlem nr: 13 081
Här är det fortfarande vinter, mer vinter än på många år. Tur att man har en hund som älskar snö! februari_3_030_Large_Web_view.jpg ( 129.2k )
Antal nedladdningar: 23 februari2.jpg ( 115.17k )
Antal nedladdningar: 27