Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem nr: 3 702
300 meter 'fågelvägen' till närmsta granne - ingen har klagat när jag spelat ABBA, ZZTop, Bon Jovi, Guns ´n Roses; Tina Turner, John Fogerty å dom.....
Vad spelar du när du städar?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!
Medlem
NEJ!!!!!!! *ryyyyyys* Om du gillar dansband ber jag om ursäkt för mitt utbrott.....!! Eftersom jag inte dansar ser jag ingen vits med att lyssna på dansband
Nationalteatern.......det ger "rödstrumpevibbar" eller nåt....?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
den som inte är röd i sin ungdom - saknar härta... den som fortsätter att vara röd när han/hon blir gammal - saknar hjärna.... Skämt åsido så har jag varit rejält vänster och mitt hjärta finns väl där fortfarande även om om jag tyvärr blir alltmer undrande inför den socialdemokratiska politiken...
Hur kurerar man en hals som borde fungera när jag ska festa runt i Dronninges by i morgon?
Medlem
Hur menar du.......alkohol mot halsont? Funkar säkert bra för stunden! Nej det enda du kan göra är att gurgla & gurgla & gurgla med saltvatten hela kvällen!
Använder du alkohol även utan halsont?
--------------------
Javisst, det fräckaste jag kan komma på..skall inta en Norrlands Guld - den kanske hjälper mot värken i ryggen ..har gödslat massor i trädgården i dag men min rygg gillar det inte..
JO det är nog så min mamma resonerar med sin sjukdom, hon borde egentligen inte ens plantera en lök, men är man växt-nörd så är man, hon har näsan i rabatten JÄMT, lider i tysthet istället. Fin själ, hon kommer till himlen , det vet jag!