Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          421 sidor V  « < 124 125 126 127 128 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Frågelek 2009 - svara och ställ ny fråga, fortsättning från 2008
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:23
          Länk hit: #2501


          Gäster






          inte nån av årets nyheter - grumf!

          har du redan semesterplaner, vad du ska göra alltså?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 20:30
          Länk hit: #2502


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          en resa till Skottland och ett bröllop i kungliga huvudstaden, annars lite allmänt stugliv i Blekinge


          Tycker du om att köra bil på semestern?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          heffaklumpen
          Inlägg 23-04-2009, 20:31
          Länk hit: #2503


          Medlem
          Antal inlägg: 154
          Medlem sedan:
          22-04-2009
          Medlem nr: 22 569



          Sugen på Ystad (gillar Wallander...)

          Har du rensat grönsakslandet från ogräs ännu???
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 20:32
          Länk hit: #2504


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nej, saknar grönsaksland


          gillar du att luka?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:32
          Länk hit: #2505


          Gäster






          vad är det???? laugh.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 20:34
          Länk hit: #2506


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Omformulerar frågan: Gillar du att rensa ogräs?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:35
          Länk hit: #2507


          Gäster






          Nej sånt håller jag inte på med. Usch!

          Vad kännetecknar ett ogräs egentligen?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 20:37
          Länk hit: #2508


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          felplacerat


          Händer det att du är på fel plats ibland?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          sockerkakan
          Inlägg 23-04-2009, 20:37
          Länk hit: #2509


          Medlem
          Antal inlägg: 39
          Medlem sedan:
          19-05-2008
          Medlem nr: 16 241



          "Ogräs är benämning på kärlväxter som oavsiktligt uppträder på platser där de för människor inte är önskvärda, såsom åkerfält, trädgårdsland, blomsterrabatter, trädgårdsgångar samt gator och torg. En art kan alltså vara både ogräs och kulturväxt beroende på var den växer." Källa: Wikipedia

          tycker du att maskrosor är fina?

          Redigerat av sockerkakan: 23-04-2009, 20:38
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 20:39
          Länk hit: #2510


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          ja, men inte på min tomt..


          Brukar du äta kirskål?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:40
          Länk hit: #2511


          Gäster






          Nej. Men jag har en fd arbetskamrat som brukade baka paj på dem.

          Favoritkrydda?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 20:42
          Länk hit: #2512


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          vitlök


          Favoritperenn?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:44
          Länk hit: #2513


          Gäster






          Vit löjtnant.... eller höstanemon kan inte bestämma mig.

          När egentligen var det som vi svenskar lärde oss tycka om vitlök? 70-tal?
           
          Citera
          sockerkakan
          Inlägg 23-04-2009, 20:45
          Länk hit: #2514


          Medlem
          Antal inlägg: 39
          Medlem sedan:
          19-05-2008
          Medlem nr: 16 241



          jag är inte svensk

          vad har ni gjort ida?
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:46
          Länk hit: #2515


          Gäster






          Varit konstant orolig.

          Visst är det jobbigt när föräldrarna blir gamla och sjuka?
           
          Citera
          heffaklumpen
          Inlägg 23-04-2009, 20:48
          Länk hit: #2516


          Medlem
          Antal inlägg: 154
          Medlem sedan:
          22-04-2009
          Medlem nr: 22 569



          Rensat i landet, känns stort när man ska rensa, men är för litet när man ska så...

          F.ö. gillar jag inte vitlök, kräks av det t.o.m.


          Favoritserie på TV???

          Vad snabba ni är!!!

          Nina är inte det ännu, men väldigt många har cancer i min omgivning just nu!!!

          Favoritglass???




          (Varför kommer det i samma ruta hela tiden??)

          Redigerat av heffaklumpen: 23-04-2009, 20:49
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-04-2009, 20:51
          Länk hit: #2517


          Gäster






          Här gäller det att hänga med Heffa, såna är vi, hugger på direkten. Välkommen till vår värld! Svaren kommer i samma ruta inom en viss tid, men hur många minuter vet jag inte.

          Älskar pistageglass....
           
          Citera
          sockerkakan
          Inlägg 23-04-2009, 20:51
          Länk hit: #2518


          Medlem
          Antal inlägg: 39
          Medlem sedan:
          19-05-2008
          Medlem nr: 16 241



          Haha så konstigt laugh.gif Jag brukar titta på CSI smile.gif

          är det soligt o varmt i sverige?
           
          Citera
          heffaklumpen
          Inlägg 23-04-2009, 20:53
          Länk hit: #2519


          Medlem
          Antal inlägg: 154
          Medlem sedan:
          22-04-2009
          Medlem nr: 22 569



          Verkar så just nu...

          Grillplaner för helgen??
           
          Citera
          sockerkakan
          Inlägg 23-04-2009, 20:54
          Länk hit: #2520


          Medlem
          Antal inlägg: 39
          Medlem sedan:
          19-05-2008
          Medlem nr: 16 241



          kanske det, ja älskar grillkrydda!

          någon som är hungrig? i'm staaarving..
           
          Citera

          421 sidor V  « < 124 125 126 127 128 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 10:38
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon