Medlem
Antal inlägg: 19 798
Medlem sedan: 30-09-2007
Medlem nr: 12 674
Jo det är det väl. Det är bara det att jag är allergisk mot orättvisor och ställer mig på de svagas sida och då får man alltid höra att de kan svara för sig själva vilket ju faktiskt är sant.