Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem sedan: 23-01-2007
Medlem nr: 8 994
jorberga där är min morfar uppväxt för hans far var trädgårdmästare där i 25 år trolleholm är ett fint slott där man kan köpa julgranar. vad tycker du om skarhult slott
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
Det är fint - för några år sen hade de konstutställningar på alla Eslövs slott och då kunde man gå in i trädgården. Annars är det privat och stängt. Särskilt privat är det väl nu då arvsprinsen bor där...