|
Vet inte, det beror lite på vädret. Blir det skapligt så är det stugan i Blekinge som gäller. Annars kanske trädgårdsmässan på Sofiero eller (puh!) IKEA... och barnbarnet , kanske....
Vad ska du göra i helgen?
Redigerat av Aqvakul: 27-08-2009, 07:27
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|