|
Ja men inte på länge. Det var väldigt förmånligt att handla barnkläder, men en 15-åring vill inte ha UllaBulla-byxor, så nu känns det som om det kan kvitta. Kanske tar jag den vägen förbi när jag ska hälsa på Myo, vi får se. Fast jag behöver ingenting, så vad ska jag där att göra?
Gillar du att shoppa? (det gör inte jag om det inte är växter eller djurprylar)
|