Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem sedan: 24-05-2004
Medlem nr: 3 702
Den var svår att svara på.....för jag skulle sakna så in i vassen oavsett vem som försvann, men av olika orsaker. Tror ändå jag säger Nordamerika eftersom så mycket därifrån påverkar våra liv här.
Vilken kontinent skulle du sakna mest utom Europa?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!