Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          421 sidor V  « < 232 233 234 235 236 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Frågelek 2009 - svara och ställ ny fråga, fortsättning från 2008
          aanderss
          Inlägg 03-09-2009, 07:19
          Länk hit: #4661


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994





          hamburgare då? gillar du de

          Redigerat av aanderss: 03-09-2009, 07:19
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 07:55
          Länk hit: #4662


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          helt OK


          Vad ska du äta idag?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 09:22
          Länk hit: #4663


          Gäster






          Kycklingsallad. Mums!

          Brukar du prata för dig själv?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 09:24
          Länk hit: #4664


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, tyvärr


          Är det allvarligt?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 14:18
          Länk hit: #4665


          Gäster






          Det är ganska vanligt att man pratar för sig själv tror jag, men inte att man pratar ALLVAR med sig själv.... unsure.gif

          Händer nåt kul i helgen?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 15:53
          Länk hit: #4666


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vi ska vara hemma i stan. Vår "italienskgrupp" kommer på middag på lördag. Möjligen kan det också bli IKEA eller ändå hellre barnbarnet...


          Vad har du för helgplaner?

          Redigerat av Aqvakul: 03-09-2009, 15:54


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 17:46
          Länk hit: #4667


          Gäster






          Oj. Det blir Pelargon-träff och födelsedagskalas ena dagen och Svamputställning och besök hos mamma på landet andra dagen. Fullt opp som vanligt alltså. Men imorron kväll blir det nog soffan och Tacos.

          Hur mycket regn kan det egentligen komma? Vem får INTE regn, för nånsans har vi väl tagit detta ifrån???

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 17:48
          Länk hit: #4668


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          fast det finns mycket vatten i havet (att ösa ur)


          Hur många pelargoner har du?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 17:59
          Länk hit: #4669


          Gäster






          Usch, vill inte ens räkna. Men de flesta är bebisar, så om de går och blir stora så måste jag ge bort ett gäng, för då får de inte plats.

          Vill du ha? laugh.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:01
          Länk hit: #4670


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Gärna

          Vad är kul med pellisar?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 03-09-2009, 18:02
          Länk hit: #4671


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har själv många så det är svårt att"husa" dem över vintern

          Var förvarar du dem över vintern?


          --------------------



           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:03
          Länk hit: #4672


          Gäster






          På jobbet, i lägenheten, hos vänner och mamma, vill du ha några i stugan förresten? crazy.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 03-09-2009, 18:17
          Länk hit: #4673


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Tack skall du ha, men det blir dålig skötsel i vinter naughty.gif

          Har du plockat mycket kantareller i sommar?


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:17
          Länk hit: #4674


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nej, jag väntar nog till våren....


          Några andra krukväxter du gillar?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:19
          Länk hit: #4675


          Gäster






          Allt som sköter sig själv laugh.gif

          Skäller din partner på dig för att du inte plockar undan?
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 18:22
          Länk hit: #4676


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 19:19) *
          Allt som sköter sig själv laugh.gif

          Skäller din partner på dig för att du inte plockar undan?


          Nä. Här är det jag som skäller.
          Läser du någon bok just nu?


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:24
          Länk hit: #4677


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Läser en bok om KBT...


          Läser du mycket?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:24
          Länk hit: #4678


          Gäster






          Nej nu är svampboken slutläst och jag har inte orkat ta tag i nån ny.

          Konsumerar du mycket böcker?


          Jösses, simultansvar!!

          Redigerat av Meriona: 03-09-2009, 18:25
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:25
          Länk hit: #4679


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          periodvis

          Hur är det med regnet?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 18:31
          Länk hit: #4680


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          CITAT (Aqvakul @ 03-09-2009, 19:24) *
          Läser en bok om KBT...


          Läser du mycket?


          ja

          CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 19:24) *
          Nej nu är svampboken slutläst och jag har inte orkat ta tag i nån ny.

          Konsumerar du mycket böcker?


          Jösses, simultansvar!!


          ja


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera

          421 sidor V  « < 232 233 234 235 236 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 07-07-2026, 13:40
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon