Oj. Det blir Pelargon-träff och födelsedagskalas ena dagen och Svamputställning och besök hos mamma på landet andra dagen. Fullt opp som vanligt alltså. Men imorron kväll blir det nog soffan och Tacos.
Hur mycket regn kan det egentligen komma? Vem får INTE regn, för nånsans har vi väl tagit detta ifrån???