Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          421 sidor V  « < 233 234 235 236 237 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Frågelek 2009 - svara och ställ ny fråga, fortsättning från 2008
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:31
          Länk hit: #4681


          Gäster






          Lite uppehåll nu. Men kyligt.
          Ska jag tycka synd om min son som är ute och tältar med skolan? sad.gif (För det gör jag)
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 18:32
          Länk hit: #4682


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          CITAT (Aqvakul @ 03-09-2009, 19:25) *
          periodvis

          Hur är det med regnet?



          regnar som helvetet var löst.
          Hur är det hos er?


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:33
          Länk hit: #4683


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          lite skurar


          Här är det ganska torrt i marken.Hur har ni det?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:37
          Länk hit: #4684


          Gäster






          Skojar du med mej? Torr bakom öronen är jag ändå tror jag.

          Vad menar man med det?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:40
          Länk hit: #4685


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Småbarn är lite fuktiga bakom öronen, så är man inte torr då är man en barnunge (förklenande omdöme)


          Regnar det inte väldigt mycket på västkusten?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:42
          Länk hit: #4686


          Gäster






          JO! Hela jäkla tiden! Det växer svampar bakom öronen på oss!

          Har du odlat champinjoner nån gång?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:43
          Länk hit: #4687


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja, fast det blev ingen framgång. Men jag känner en bonde här i trakten som slog sig på det för typ 20 år sen och nu gör han inget annat...


          Vilken är den godaste odlade svampen?

          Redigerat av Aqvakul: 03-09-2009, 18:44


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:44
          Länk hit: #4688


          Gäster






          Odlar man annat än champisar, det visste jag inte. Mögelost kanske?

          Gillar du blåmögel-getost?

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:46
          Länk hit: #4689


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ja och en massa andra kaloristinna ostar också...

          Vilken är din favoritost?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:49
          Länk hit: #4690


          Gäster






          Oh det är många! Men en sån enkel och billig ost som Bavaria Blu är inte alls fel.

          Visst är getter söta?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 18:50
          Länk hit: #4691


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          ja, fast de är väldigt envisa och rymningsbenägna


          Vad tror du om en get som husdjur?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 18:57
          Länk hit: #4692


          Gäster






          Helt klart blir det både getter och åsnor såfort jag vinner på lotto så att jag kan köpa min gård! yahoo.gif Men jag slutade ha tur när L-G Björklund avgick.... mad.gif

          Komemr du ihåg L-G Björklund?
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 03-09-2009, 18:58
          Länk hit: #4693


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          ja
          spelar du på keno ofta

          Redigerat av aanderss: 03-09-2009, 18:58
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 03-09-2009, 18:59
          Länk hit: #4694


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          Tror det blir bra som husdjur, men inte som sällskapsdjur. naughty.gif
          Kan man ha en julgran som krukväxt?

          CITAT (aanderss @ 03-09-2009, 19:58) *
          ja
          spelar du på keno ofta


          Aldrig.
          Spelar du lotto?


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 19:06
          Länk hit: #4695


          Gäster






          Ja för 44 kr varje vecka. Födelsedatum på son och råttor ingår.

          Den som är god vän med mig när jag vinner stort lär få en dusör, skulle du göra så?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 19:14
          Länk hit: #4696


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          absolut - det är härligt att dela med sig


          Har du plockat några violgubbar i år?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 19:23
          Länk hit: #4697


          Gäster






          Har aldrig hittat någon tyvärr! Men både det och blomkålssvamp vore kul att testa!


          Har du sovmorgon imorgon?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 19:25
          Länk hit: #4698


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nej, tåget 06.42....


          Är du morgonpigg?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 03-09-2009, 19:27
          Länk hit: #4699


          Gäster






          Nä inte så där vårdslöst inte... 6.42 huvva!

          Jag har 10 minuter till mitt jobb, är inte det lagom?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-09-2009, 19:37
          Länk hit: #4700


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag har 20 - 30 minuter beroende på transportsätt - det är helt OK...


          Jag har i tre år bott granne med mitt jobb (i en mindre by) . Hur bra tror du det var?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          421 sidor V  « < 233 234 235 236 237 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 07-07-2026, 13:41
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon