|
Nej, det är jättebra om man har lite problem med balansen också...
HAr du provat?
(jag är alldeles för senfärdig med svaren, så nu går jag och sover....Gonatt)
Redigerat av Noak: 03-09-2009, 20:30
--------------------
------------------------- Södra Norrlands kust- och inland. Zon 4
|