Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
Jag var och är fortfarande väldigt förtjust i Harry Brandelius sång. Minns att jag drog med hustrun på något litet framträdande i Karlshamn. Sen var jag på några konserter med Jerka Williams runt 1970 - och då var vi banne mig inte många....