Samvetsfråga.......jovars, de flesta ungar gillar jag, men jag är inte en sån där "omedelbar barnmänniska" som alltid får fin kontakt med barn.
För en stund sen har jag haft besök av grannbarnen som ville sälja jultidningar......då hade vi iaf ett långt & givande samtal om skola & Mulle & lekis & dagis & mörker & vildsvin
Mina egna barn har alltid varit (och är) väldens bästa, om än 38 och 35 år gamla!

Vad blir det för middagsmat idag?